SomeDude
Banned
Gewoon een dikkere lange broek?Iemand aanraders qua lange broeken voor temperaturen zoals vandaag?
45min gelopen vandaag maar was toch te lang. Begin al wat last van kuit en op einde last van hamstring en nu doet alles zeer (inclusief achilles)

Stomme bicepspees (knie), moet toch eens meer werk maken van een oplossing hiervoor want conditioneel geen last. Is puur stabiliteitsprobleem en daardoor dus overbelasting (zelfs met 1 keer lopen)
. Bovenaan een laag of vier aan tegen de kou maar die broek zelf is genoeg.
.
Hier gewoon een t-shirt en daarover een windvestje met lange mouwen.
voorlopig alles ok en geen last met 3x per week te lopen.

. Dan pak je toch altijd wel wat wind op uw lichaam dat niet beweegt.