Echt? Ik loop echt al sinds november met lange broek![]()
Short en hoge sokken ftw!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt? Ik loop echt al sinds november met lange broek![]()
Storm getrotseerd met m'n 1080v11, ze zijn tikkeltje te groot helaas, waarschijnlijk omdat ze iets lichter gebouwd zijn dan m'n andere New Balances. Gelukkig is het vrij miniem. Deze verdragen precies wel minder grind/gras dan de Vongo's maar bon asfalt genoeg hier.
Ook voor het eerst met een lange broek gelopen omdat shorten niet gewassen waren, straks bestel ik nog 5 shorten bij![]()

De blauwe. Puur zwart is not my styleDe blauwe of zwarte versie? Ziet er niet alleen een snelle maar ook mooie schoen uit.
Zelfs mijn vriendin vond dat ik deze keer mooie loopschoenen gekocht had ... Deze mogen wel in de inkomhal blijven staan 
. Bon, MRI here we go.
Mijn OCD kantje is er precies gevoelig aan!
Feit dat ge er ook na het lopen last van hebt oogt naar mijn mening niet zo goed. Daarnaast moet ge er ook rekening mee houden dat de pijn aan de achillespees mogelijks een gevolg is van een ander probleem. Dan gaan heel raises u niet veel helpen.Nice! Ik zou wel zot komen van de 'scheve' vetersMijn OCD kantje is er precies gevoelig aan!
Vandaag tempoblokken gedaan: 5km 4:25, 5km 4:15 (marathontempo), 5km 4:05. Ondanks de wind toch zo goed als perfect kunnen pacen en voelde goed aan. Enkel krijg ik de laatste dagen last aan mijn rechterachillespees tijdens het (en na) het lopen, meestal is het na een dag terug weg. Iemand toevallig tips om dit te vermijden/verhelpen?