Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net nog een interval training gedaan en ik klok af op 2502km en 11600hm.
Mooiste verwezenlijkingen:
-Allereerste marathon ooit gelopen.
-Trailrun van 46km zonder specifieke voorbereiding.
-PR verbeterd op de halve marathon met meer dan 10minuten.
-5km onder 20min een week na die trailrun.
Doelstellingen 2022:
-Halve marathon onder 1u30min
-Marathon onder 3u25min
-BG trail overleven (poging 2)
-Citytrip combineren met marathon in Europese grootstad. (zonder streeftijd)
-Kustlijn aflopen.
Dat lijkt mij geen probleem met zo’n statistieken…
Ik geloof dat dag 1 rond de 40km was met ca. 1000hm + dan nog eens 20km op dag 2. Klinkt toch als een serieuze uitdaging in mijn geval.
).

.Net nog eens een 5k all out gedaan en afgetikt op 23:54, da's meer dan een minuut scherper dan mijn tijd van 2 maanden terug.Dat al onze dromen mogen uitkomen en dat RiCOManiaC zijn 16 wekenplan couch to marathon afgewerkt krijgt
Succes mannen, 2022 is van ons!!

Ik zou zeker eens een ander merk en model proberen.Ik zou een extra paar overwegen om op het werk te zetten, om tijdens de pauze te gaan lopen. Is het aangeraden om hetzelfde paar te kopen als deze dat ik thuis gebruik? Nu heb ik de Adidas Ultraboost 20, en hoewel ik daar weinig over te klagen heb zou ik dezelfde eigenschappen overnemen naar een ander merk (bv de Brooks Launch 8).
Dat zijn wel scherpe tijden om zo weinig te lopen.Ook van mij een gelukkig nieuwjaar & veel plezante loop kilometers gewenst aan iedereen!
2021 was geen denderend loopjaar t.o.v. 2020. Een sterk begin werd snel stopgezet door wat blessure gesukkel en vanaf dan lag de focus voornamelijk op de velo.
Uiteindelijk afgeklokt op 442 km gelopen & 9080 km gefietst, dus al bij al wel content.
Doel voor 2022: verder doen zoals ik nu bezig ben, 1 a 2 keer per week gaan lopen tussen het fietsen door (korte afstanden & traagjes) en blessurevrij blijven. Of er afstand / tijdsdoelen volgen zie ik wel hoe de goesting evolueert en/of fietsen op de voorgrond blijft of terug van plaats wisselt met het lopen.
Hoogtepunten van 2021:
- PR 5 km in 18:48
- PR 10 km in 39:20
- 30km door het Raspaillebos aan de bosberg voor Omloop Het Nieuwsblad met @Vlitser & @Corthagus
Jaren ervoor meer gelopen of haal je alles uit fietsconditie?Haha nee, zo een talent ben ik helaas niet! Beide tijden zijn gelopen in januari / februari en heb in 2020 inderdaad wel een pak meer gelopen (+-1100km).Dat zijn wel scherpe tijden om zo weinig te lopen.Jaren ervoor meer gelopen of haal je alles uit fietsconditie?

)Ah, da's goed! De vorige keer was dat startschot om 10u00, geloof ik? De juiste planning staat er nog niet op, maar veel zal dat niet verschillen.Ik had me opgegeven vorig jaar maar ben van weekend gewisseld ondertussen.
Enig idee hoelaat dat lopen start?