Karry98
Well-known member
Ik heb een lichaam dat relatief veel aankan, maar gevoelige tepels zijn bij mij echt wel een probleem, daar heb ik snel last van. Dat heeft als gevolg dat ik ze redelijk vaak preventief afplak om problemen te vermijden. Daarvoor gebruik ik de Extra strong waterproof pleisters van Hansaplast. Die dingen komen gewoon niet van zichzelf los. Blijven zelfs 30+ uur zitten voor 100 mijl Trails.
Wat @makila zegt, doet mij denken aan taferelen op de afgelopen 10 miles in Antwerpen. Heb daar mannen gezien met witte shirts waar je echt van die grote rode vegen zag ter hoogte van hun tepels, tot 20cm lager
.
Wat @makila zegt, doet mij denken aan taferelen op de afgelopen 10 miles in Antwerpen. Heb daar mannen gezien met witte shirts waar je echt van die grote rode vegen zag ter hoogte van hun tepels, tot 20cm lager
.
en ik ken geen loopwinkels die UA in hun aanbod hebben. Om dan blind een nieuw model te gaan kopen online, is dan weer een brug te ver
) toch nog losgekomen door overmatig zweet en doordat mijn loop T-shirt continue erlangs schuurde.
En dan komen ze inderdaad ook nooit meer los + nooit nog bebloede tepels. (Allé ja tot op heden toch niet)