Welke apps gebruiken jullie om de vooruitgang bij te houden? Echt het enige nadeel aan mijn Polar wat ik kan bedenken, vind ik het ecosysteem. De customizability, met watch faces en apps, maar vooral de trainingsstatistieken en omkadering daarvan. De jaarlijkse groei, al die dingen. Ik heb de indruk dat het ofwel hypergeavanceerd is (zoals die seizoensplanner), ofwel echt te basis.
Ik heb Runalyze al, en dat vind ik wel een goeie. En TrainingPeaks heb ik eens bekeken, maar vond ik niet echt iets. Beetje duur en vooral gericht op trainingen. Daar heb ik Trenara voor. Wat gebruiken jullie? De Strava Pro?
Ik heb Runalyze al, en dat vind ik wel een goeie. En TrainingPeaks heb ik eens bekeken, maar vond ik niet echt iets. Beetje duur en vooral gericht op trainingen. Daar heb ik Trenara voor. Wat gebruiken jullie? De Strava Pro?

. Deze ochtend dan opgestaan en beslist op niet te zot te doen en gewoon los te lopen. Uiteindelijk dan nog 23km (met slechts 500hm) gedaan aan 5:05/km om wat te bekomen.
.