Topstreek alleszins - Laat maar weten als jij hier nog eens in de buurt vertoeft (en je extra gezelschap wenst), dan sluit ik eventueel aan ;)

Volgende week maandag (rond 19u) gaan we daar al lopen. 20km lopen en nadien enkele streekbiertjes degusteren.

Als je zin hebt, ben je alvast meer dan welkom. Kameraad is een steengoed loper, maar start terug met de trainingen, dus het zal er rustig aan toe gaan.
 
Ergens tussen 1:15 en 1:20. Denk niet dat ik tegen september onder de 3:30/km kan duiken.

Veel succes. Ik doe voornamelijk trails om eens wat afwisseling te hebben in mijn trainingsprogramma. Ik loop graag maar af en toe ben ik het kotsbeu om hier altijd rond de kerktoren te lopen. :)

Zot tempo, knap!
 
Volgende week maandag (rond 19u) gaan we daar al lopen. 20km lopen en nadien enkele streekbiertjes degusteren.

Als je zin hebt, ben je alvast meer dan welkom. Kameraad is een steengoed loper, maar start terug met de trainingen, dus het zal er rustig aan toe gaan.
Top! Nu maandag moet wel lukken :).

Jouw kameraad heeft dan al een route in gedachten ook veronderstel ik?
Ik stuur u nog dit weekend eens op whatsapp ;)
 
Top! Nu maandag moet wel lukken :).

Jouw kameraad heeft dan al een route in gedachten ook veronderstel ik?
Ik stuur u nog dit weekend eens op whatsapp ;)

Ik denk dat hij al iets in gedachten had, maar ik zal morgen nog eens polsen. Spreken dan nog wel verder af via whatsapp voor startpunt en zo.
 
Iemand een tip voor volgend probleem.

Tijdens mijn reeks ga ik meestal binnen het uur lopen na het opstaan. Vandaag echter tegen ene muur gelopen in een tempoduurloop.

Waarschijnlijk te weinig energie en slecht gehydrateerd.

Ik ga liever niet lopen als vrouw en dochter thuis zijn.
 
Iemand een tip voor volgend probleem.

Tijdens mijn reeks ga ik meestal binnen het uur lopen na het opstaan. Vandaag echter tegen ene muur gelopen in een tempoduurloop.

Waarschijnlijk te weinig energie en slecht gehydrateerd.

Ik ga liever niet lopen als vrouw en dochter thuis zijn.
Eet en hydrateer je na het opstaan?
 
Hydrateren zou nog lukken. Ontbijten doe ik nooit. Gisteren allebei niet op een tas koffie na.
Daar heb je ineens uw antwoord ;)

Als er geen brandstof in de tank zit dan kan er ook niet gereden worden. Lopen op nuchtere maag kan, en is zelfs goed. Maar je kan dat niet altijd doen en dan nog eens goede prestaties verwachten.
 
Hydrateren zou nog lukken. Ontbijten doe ik nooit. Gisteren allebei niet op een tas koffie na.
Eet een (half) uur voor je vertrekt een banaan/ 2sneden peperkoek.
En natuurlijk voldoende drinken op voorhand

Hydrateren zou nog lukken. Ontbijten doe ik nooit. Gisteren allebei niet op een tas koffie na.
Om een tempoduur trainingen te lopen heb je toch wat suikers nodig in uw lichaam dus ik zou toch aanraden om iets licht te eten voor het vertrek. Niet enkel om de muur te vermijden maar ook om meer uit uw training te halen.
 
Laatst bewerkt:
Zal het maandag eens proberen. Dan staat een intervaltraining op de agenda.

Morgen is het een recuperatieloopje. Dat zal wel geen probleem vormen.
 
hmm via kortingswebsite via het werk, zou ik zo'n Nike vaporfly next % kunnen kopen, met 15% korting. wordt komende dagen nadenken. ;)
 
De oude of nieuwe versie? Ik heb de oude versie en zijn van 275 naar 225 gegaan. Als je daar nog eens 15% korting op kan nemen, zou ik niet twijfelen. V2 kosten 250 en zijn niet beter dan V1 geloof ik.
 
De oude of nieuwe versie? Ik heb de oude versie en zijn van 275 naar 225 gegaan. Als je daar nog eens 15% korting op kan nemen, zou ik niet twijfelen. V2 kosten 250 en zijn niet beter dan V1 geloof ik.
ze hebben precies alle modellen. Iemand ergens een link tussen wat juist het verschil is tussen al deze modellen? Op den duur zie je het bos door de bomen niet meer.
 
Iemand hier ervaring met obstacle runs?
Ik heb me deze week impulsief ingeschreven voor de 12k Highland Run in Heuvelland in Oktober. Het ziet er allemaal super uit en ik heb wel eens zin om daar de paracommando in me los te laten :biglaugh: Maar ik lees net over "samen met uw maatjes" en "je hebt elkaar nodig" ...
Mja, ik ben nu eenmaal alleen... Ik zal toch niet telkens anderen moeten vragen me te helpen om ergens boven te geraken omdat dit alleen niet lukt? De eersten moeten daar toch ook boven kunnen geraken zonder hulp?
 
Zal het maandag eens proberen. Dan staat een intervaltraining op de agenda.

Morgen is het een recuperatieloopje. Dat zal wel geen probleem vormen.

Nuchtere loopjes doe ik niet echt meer maar toen ik ze nog deed was dat max 7-8 km ofzo.

Voor duurlopen in de ochtend eet ik een dubbele bruine boterham met een goede laag confituur en neem ik afhankelijk van de duur ook nog wat eten mee.
45min tot 1u wachten na ontbijt en dan vertrekken.
 
Ik loop eigenlijk super graag nuchter, doe het de laatste tijd weer meer en meer. Meestal loop ik 1u à 1u30 super rustig (als je naar de hartslag kijkt onder de 120), dat is gewoon genieten.

Af en toe vind ik het ook wel super om eens compleet nuchter diep te gaan. Dat gevoel waarbij je letterlijk alle energie voelt wegvloeien uit uw lichaam is onbeschrijfelijk. Op dat gebied is het zotste dat ik ooit al heb gedaan een nuchtere loop van 50km in de Ardennen op zo’n 6u tijd of zo. Dat laatste anderhalf uur was toen echt hallucinant.
 
Het probleem is dat ik gewoon geen zin heb om te eten s morgens en ook gewoon geen honger heb.

Misschien eens proberen met een bulletproof coffee.
 
Terug
Bovenaan