Neen, zijn aanval werd evengoed verwijderd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bovenop de uitleg van BlackOccult, die je ook even netjes in pm had kunnen vragen, stel ik me de vraag hoe dit feedback is. En tegelijk of je nu even snel bent om toe te geven dat het tóch niet zo is dat sommigen meer mogen dan anderen? Want dat is dus een van de redenen waarom dit dus niet de plek is om individuele ingrepen te komen bespreken.Amai ok ... mijn posts worden gedelete maar van echokamer Matthias niet in ons 'bitsige discussie'
Der is nog niks veranderd dus.
Sommige mogen duidelijk meer dan andere
Ge kunt een countertrollgroep oprichten om daar te trollen. Zo zou de CIA het doen denk ik.Twee om te trollen (waarvan 1 redelijk dedicated).
Bij de drie andere is het gelukkig iets minder zwart/wit, maar diemindhiveshiveminds hebben mij ook al menig uur serieus vloekwerk gekost...
ja nu ben ik ook wel benieuwd wie de trollgroep is.Ik wil wel is die screenshots van die trollgroepen zien. Rijden die allemaal in een wagen met veel status?
Dat werkt toch altijd met een puntensysteem?Toch hier ook eens mij gal spuwen over dat te gemakkelijk bannen. Bannen zou een laatste redmiddel moeten zijn.
Het feit dat m'n zo gemakkelijk overstapt naar bannen is toch een teken van luiheid, zwakte, onmacht, onverschilligheid, enggeestig zijn.
Iemand een PM sturen als waarschuwing kon evengoed gewerkt hebben, maar dat is te moeilijk. De vingers jeuken toch extreem snel om te gaan bannen.
Dat systeem is precies zoals het Belgische personenbelasting, je zit véél te snel aan uw hoogste schijf.Even melden hier: een ban is niet zomaar op een knopje duwen. Een ban krijg je automatisch door een opeenstapeling van niet vervallen strafpunten. Om een ban te krijgen mag je al heel wat strafpunten hebben over een bepaalde tijd. Het ging hier dus duidelijk niet over een alleenstaand geval
Het lijkt mij toch dat het vaak dezelfden zijn hier, terwijl de overgrote meerderheid er in slaagt geen ban te krijgen.Dat systeem is precies zoals het Belgische personenbelasting, je zit véél te snel aan uw hoogste schijf.
Ik zit hier nu al sedert december en heb nog geen strafpunten, zo snel kom je daar dan toch ook niet?Dat systeem is precies zoals het Belgische personenbelasting, je zit véél te snel aan uw hoogste schijf.
Het zijn vaak dezelfde zonder een uitgesproken mening.Het lijkt mij toch dat het vaak dezelfden zijn hier, terwijl de overgrote meerderheid er in slaagt geen ban te krijgen.
ik ken de regels ook niet perfect van buiten hoor.Ik zit hier nu al sedert december en heb nog geen strafpunten, zo snel kom je daar dan toch ook niet?
daarom dat mods nu en dan eens een pm sturen als ge niet braaf bent.ik ken de regels ook niet perfect van buiten hoor.
Het zijn vaak dezelfde zonder een uitgesproken mening.
En dat "progressief strapuntensysteem" is ook belachelijk he. Het gaat echt om 10 "scheetjes". Belachelijk, maar voldoende om een "warn" krijgen. Bij het 11de scheet krijg je een ban. Maar al bij al gaat het om een scheet. Tis gewoon een scheet te veel blijkbaar.
Stel ik rij op 1 jaar tijd 10x te snel op de baan....Dan krijg ik boetes van 10x hetzelfde bedrag. Het stijgt niet omdat het al de 10de geval is. Ze zijn dus onnodig streng.
Wat is het nu? Het is belachelijk maar je weet niet hoe het werkt?ik ken de regels ook niet perfect van buiten hoor.
Nogmaals: Het is belachelijk dat je gebant wordt voor iets dat via een PM op te lossen is:Wat is het nu? Het is belachelijk maar je weet niet hoe het werkt?
Als een scheetje te hard stinkt, sturen we meestal een pm om je daarop te wijzen. En dan nog eens een verzoek van de moderatie voor de duidelijkheid, bij een tweede. En dan nog eentje. En dan een waarschuwing met punten, als het nog niet is doorgedrongen dat het scheetje niet gewenst is. En dan nog eentje bij een volgend scheetje. En als je dan aan 10 punten in totaal komt omdat de putlucht niet meer te harden is, mag je even op vakantie om te bezinnen en wat aan die overtollige gassen te doen. Meestal is dat niet nodig, soms wel.Het zijn vaak dezelfde zonder een uitgesproken mening.
En dat "progressief strapuntensysteem" is ook belachelijk he. Het gaat echt om 10 "scheetjes". Belachelijk, maar voldoende om een "warn" krijgen. Bij het 11de scheet krijg je een ban. Maar al bij al gaat het om een scheet. Tis gewoon een scheet te veel blijkbaar.
Stel ik rij op 1 jaar tijd 10x te snel op de baan....Dan krijg ik boetes van 10x hetzelfde bedrag. Het stijgt niet omdat het al de 10de geval is. Ze zijn dus onnodig streng.
Ik vermoed dat de mods niet 7/7 de hele dag online zijn om dat tijdig te doen zoals in een soort kleuterklas. Die lezen dus achteraf een hoop reports, zien dat ondanks tegenwind een poster nog altijd full speed de eikel zit uit te hangen, geven de verdiende strafpunten, en de wiskunde bepaalt de rest.Nogmaals: Het is belachelijk dat je gebant wordt voor iets dat via een PM op te lossen is:
X: "hey, Mathiaskeske, het loop wat uit de hand, wil je eens uit die topic blijven efkes".
mijn reactie zou gewoon "ok" geweest zijn.
Voila opgelost.
Moeilijk hé mannekes toch
komaan je kan toch niet gaan zeggen dat je het niet ziet aankomen. Enkele vriendelijke pm's aangevuld met nu en dan eens een rood tekstje in de topics waar het misloopt. Je kan niet doen alsof ze het niet eerst genoeg vriendelijk vragen he.Nogmaals: Het is belachelijk dat je gebant wordt voor iets dat via een PM op te lossen is:
X: "hey, Mathiaske, het loop wat uit de hand, wil je eens uit die topic blijven efkes".
mijn reactie zou gewoon "ok" geweest zijn.
Voila opgelost.
Moeilijk hé mannekes toch
Ik scheld nergens in PM.Als een scheetje te hard stinkt, sturen we meestal een pm om je daarop te wijzen. En dan nog eens een verzoek van de moderatie voor de duidelijkheid, bij een tweede. En dan nog eentje. En dan een waarschuwing met punten, als het nog niet is doorgedrongen dat het scheetje niet gewenst is. En dan nog eentje bij een volgend scheetje. En als je dan aan 10 punten in totaal komt omdat de putlucht niet meer te harden is, mag je even op vakantie om te bezinnen en wat aan die overtollige gassen te doen. Meestal is dat niet nodig, soms wel.
Maar als je dan net terugkomt en meteen weer de darmen laat werken door te schelden in pm, voorspelt dat niet veel goeds.
De beste manier om bij die hoogste schijf weg te blijven, is je scheetjes in te houden of ze zachtjes te lossen op een plek waar dat kan volgens de regels.
Wat we echter niet gaan doen, is bij elke scheet opnieuw hetzelfde gesprek beginnen en al onze tijd in de darmproblemen van één user steken.
Neen ik zag het echt niet aankomen. Na de "rood tekst" was ik sowieso gestopt.komaan je kan toch niet gaan zeggen dat je het niet ziet aankomen. Enkele vriendelijke pm's aangevuld met nu en dan eens een rood tekstje in de topics waar het misloopt. Je kan niet doen alsof ze het niet eerst genoeg vriendelijk vragen he.