PSVR 2 Update Rolled Out, Here's What It Does
Sony has also rolled out a PSVR 2 update today, and although patch notes aren't available, some users have figured out what the update does.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals ik al zei zou het instabuy zijn als er genoeg deftige spellen zouden zijn... maarja,... lezen is ook uw ding niet zeker? ¯\_(ツ)_/¯Ja man met uw torenhoge verwachtingen...
Het is geen fanboy thread maar duidelijk dat jij een pc vr fanboy bent die de psvr2 geen eens een kans wilt geven.
Ieder zijn ding maar ik geef mijn mening en ben wel onder de indruk dan dit toestel en de nadelen zijn ook al uitgebreid besproken in deze thread.
zoals ik al zei zou het instabuy zijn als er genoeg deftige spellen zouden zijn... maarja,... lezen is ook uw ding niet zeker? ¯\_(ツ)_/¯
Ik heb ongeveer de zelfde ervaringen in RE![]()
Review: Resident Evil Village VR
Twee redactieleden die in het bezit zijn van een PlayStation VR 2-toestel en een Resident Evil Village-spel dat een moedig slachtoffer zocht. De keuze was snel gemaakt, trouwe lezers weten al dat @Joeri bij menige games snel doorheen zijn voorraad verse kleren zou schieten en zijn wasmachine...www.beyondgaming.be

Nice!Fuck zeg pistol whip.
Tis een workout zet. Voelde me precies the matrix. Eerste spel dat ik zeg. Dit is nice

Blijkbaar door nieuwe update alles scherper. Iemand getest?

![]()
Review: Resident Evil Village VR
Twee redactieleden die in het bezit zijn van een PlayStation VR 2-toestel en een Resident Evil Village-spel dat een moedig slachtoffer zocht. De keuze was snel gemaakt, trouwe lezers weten al dat @Joeri bij menige games snel doorheen zijn voorraad verse kleren zou schieten en zijn wasmachine...www.beyondgaming.be
Ik zal deze maandag of dinsdag spelen. Dit weekend geen tijdIemand before your eyes al gespeeld? Blijkbaar wel goed

Ohh had gemist dat deze uit was.Iemand before your eyes al gespeeld? Blijkbaar wel goed