algemene discussie | Virtual Reality

Is dat dezelfde RE waar je in een soortement kelder die modepoppen tegenkomt die alleen bewegen als je niet naar ze kijkt?
Poppen gespot, en ook in een kelder. Geen idee of we het over hetzelfde hebben? Er was alleszins ook een baby aanwezig.

What the bat eens uitgeprobeerd, echt wel geestig spel, maar duurt niet zo lang, ik moet nog 2 onderdelen doen en heb de 100%.

Hiervoor zal nog wel dlc voor uitkomen, hopelijk free content...

Wel, als ze stopten met bewegen van zodra ge ernaar keek, zal het vast dezelfden zijn.
Ik ben het niet zeker. Het is niet dat ze constant bewogen. Enkel als je in de chapter vorderde, dat ze plots op een andere plek zaten. Er was maar 1 pop die je echt kon zien bewegen naar het einde toe.

Aha! Is niet speelbaar in VR jammer genoeg.

Miljaaaaaaaaaarde

Maar als het DLC is, komt het mss nog? Diene level zou echt zalig zijn in VR om te spelen... Nog beter voor jullie als ge Joeri kan misleiden om dat level te spelen (voorzie voldoende onderbroeken voor em).

Miljaaaaaaaaaarde

Maar als het DLC is, komt het mss nog? Diene level zou echt zalig zijn in VR om te spelen... Nog beter voor jullie als ge Joeri kan misleiden om dat level te spelen (voorzie voldoende onderbroeken voor em).
Die DLC is third person ipv first person zoals de base game. Geen idee of ze daar ooit nog iets mee zullen doen.

Ik snap de commentaren van hierboven toch niet ze.

Er zijn letterlijk 40+ launch games voor de PSVR2.
Natuurlijk gaan die u niet allemaal bevallen.
En ondr die 40 games zitten toppers zoals Horizon, Resident Evil, GT7, Star Wars, Song in the smoke, the last clockwinder, moss, moss II, no man's sky, ...
Ik moet zeggen dat ik toch eerder geneigd ben om de 'commentaren van hierboven' te volgen.
Meer dan de helf van de games die ge opnoemt zijn er ook op, de veel goedkopere, quest 2.

Heb zelf al heel lang een quest. En de horizon reviews lijken me eerder vrij hard van mensen die voor de eerste keer VR ervaren.
Daarnaast zie ik hier zaken als PistolWhip voorbij komen wat ook al jaren bestaat op quest. Zeker een goed spel... Maar als ge VR gewoon zijt, dan is dit niks wereldschokkends meer.

Dat kan ik echt geen AAA games noemen. Ik wacht nog wel even af.

Voor mij persoonlijk een tegenvaller.
Had er meer van verwacht.

Leuke gimmick dat je het spel controleert door met uw ogen te knipperen maar in praktijk stoort dit veel meer dan wat anders.
Hoeveel keer het niet gebeurd dat ze nog aan het praten zijn en ik per ongeluk knipper en alles mis van het gesprek.
Het verhaal vind ik ook maar meh, 1 uit de duizenden.
Heb het wel nog niet uit, dus misschien word het nog een emotionele rollercoaster naar het einde toe maar heb niet veel zin om nog verder te spelen.

The dark pictures switchback vr krijgt blijkbaar veel negatievere reviews. Jammer want had er wel naar uitgekeken.

Graphics zouden meer psvr1 niveau zijn.
Gameplay zou het niveau van Rush of Blood niet halen.

Laatst bewerkt:
Juist even switchback gespeeld en moet zeggen dat sommige zaken echt veel heel low res zijn. Graphics zijn echt niet beter als rush of blood dus dit had ook een psvr1 titel kunnen zijn. Haalt je toch wel wat uit de immersie. Bv vuur ofz ziet er echt heel plat uit, totaal geen diepte in. Het schieten zelf is wel ok, vergelijkbaar met Rush of Blood. Zal mij er zeker wel mee amuseren maar had er toch wel veel meer van verwacht.

Achteraf gezien zou ik beter gewacht hebben op een sale want 40 euro vind ik het zeker niet waard als je ziet wat andere vr titels kosten

Terug
Bovenaan