mijne performance enhancing gember is hier e ! nu eentje pakken en binnen een uur eens testen
Ik ben benieuwd ! Ik heb er ook besteld. Zou vandaag moeten binnenkomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijne performance enhancing gember is hier e ! nu eentje pakken en binnen een uur eens testen
Laat maar weten of het goed is
Is het de moeite om alleen offline te spelen? Ben niet zo een online shooterfanNet een uurtje geprobeerd. Niet zo gemakkelijk. Veel wapens die manueel gereload moeten worden. En de vijanden gaan niet zo snel neer als in ATF. Meer iets voor shooter puristen. Ik ga wel nog wat moeten oefenen in offline mode vooraleer ik mij in online deathmatchen ga smijten. Maar de gameplay is wel zalig!

Is het de moeite om alleen offline te spelen? Ben niet zo een online shooterfan![]()

Ja dat gaat, je moet enkel de eerste keer de setup doorlopen en nadien kan je gewoon vr games spelen of cinematic mode gebruiken om normale games te spelen of netflix te kijkenKan ik PSVR spelen zonder TV scherm, en dit ook voor gewone games?
mijn vrouw kijkt soms naar the masked singer en dan heb ik wel zin om iets anders te doen terwijl![]()
Pas op voor kussens eh... T schijnt dat die nogal hard aankomenKan ik PSVR spelen zonder TV scherm, en dit ook voor gewone games?
mijn vrouw kijkt soms naar the masked singer en dan heb ik wel zin om iets anders te doen terwijl![]()

Ha ha haPas op voor kussens eh... T schijnt dat die nogal hard aankomen![]()
Uwe oortjes al aangekregen trouwens? En wat vind je er van in combinatie met de psvr2?Ook een aanrader: Cosmonious high.
Heel kleurrijk en interactief, I like
Nee,Uwe oortjes al aangekregen trouwens? En wat vind je er van in combinatie met de psvr2?

Is de dock een aanrader? Of beter wachten op 3th party alternatief?
Ik kan je Resident evil wel aanraden, binnen het halfuur ben je volledig immersed!Toch wel teleurgesteld.
Die horizon is voor mij een dikke tegenvaller. Dat constant geklim.
Gt7 bwaah ik voel het niet echt. Alles ziet er toch maar wazig uit... enkel in de auto zelf.
Me enkel geamuseerd met die drums Rocks.
Nu nog enkel Pavlov proberen. Als dat teleursteld zet ik het te koop
.