algemene discussie | Virtual Reality

da helpt niet,die ventilator is veel beter

tlag er bijna allemaal uit en ik zit hier nog altijd rond te draaien in mijne stoel

Laat maar weten of het goed is

Net een uurtje geprobeerd. Niet zo gemakkelijk. Veel wapens die manueel gereload moeten worden. En de vijanden gaan niet zo snel neer als in ATF. Meer iets voor shooter puristen. Ik ga wel nog wat moeten oefenen in offline mode vooraleer ik mij in online deathmatchen ga smijten. Maar de gameplay is wel zalig!

Net een uurtje geprobeerd. Niet zo gemakkelijk. Veel wapens die manueel gereload moeten worden. En de vijanden gaan niet zo snel neer als in ATF. Meer iets voor shooter puristen. Ik ga wel nog wat moeten oefenen in offline mode vooraleer ik mij in online deathmatchen ga smijten. Maar de gameplay is wel zalig!
Is het de moeite om alleen offline te spelen? Ben niet zo een online shooterfan :D

Is het de moeite om alleen offline te spelen? Ben niet zo een online shooterfan :D

Er zijn wel enkele offline modes, maar ik heb voorlopig enkel Team Deathmatch gespeeld met bots.

Voor 25 euro heb je 40 guns die je allemaal manueel kan reloaden. Geen slechte deal. Als je genoeg offline oefent zal je misschien wel voelen dat je klaar bent om online te spelen. Maar dit is toch een serieuze step down i.v.m. andere online shooters. Er is op het eerste zicht geen progressie systeem waarbij je XP moet verdienen om abilities/wapens te unlocken. Maar gameplay-wise vind je momenteel geen betere VR shooter.

Ik blijf het een ongelofelijk ding vinden.
Dit is echt bijna vr zoals waarvan ik al droom als klein manneke.
Ik kan al nie wachten op de psvr3 😁

Gisterenavond zat ik in Star Wars in een bar met zone alien bartender te praten, ik speelde geen spel maar ik was daar gewoon.

Ik verbaas mij ook over de scherpte van het beeld.
De resolutie is echt wel veel verbeterd tegenover de psvr.

Heb ook cities liggen spelen en dat is voor mij de beste city builder ervaring to date.
Die controls zijn ff wennen maar werken eigenlijk heel intuïtief en ge waant u echt ne god als ge uw stad ziet groeien.
Ook tof dat ge ver kunt uitzoomen en dan weer inzoomen tot op grond niveau zodat ge door uw stad kunt rondlopen.

Enige minpunt aan cities vind ik dat de stad zo leeg is.
Ik zie geen mensen rondlopen of rijden en dat was er volgens mij toch wel op pc?
Had toch tof geweest moest ge echt tussen het volk van uw stad hebben kunnen rondlopen.

Kan ik PSVR spelen zonder TV scherm, en dit ook voor gewone games?

mijn vrouw kijkt soms naar the masked singer en dan heb ik wel zin om iets anders te doen terwijl :unsure:

Kan ik PSVR spelen zonder TV scherm, en dit ook voor gewone games?

mijn vrouw kijkt soms naar the masked singer en dan heb ik wel zin om iets anders te doen terwijl :unsure:
Ja dat gaat, je moet enkel de eerste keer de setup doorlopen en nadien kan je gewoon vr games spelen of cinematic mode gebruiken om normale games te spelen of netflix te kijken

Ik heb er alvast geen klagen over. Doet wat hij moet doen. In het begin is het zo wat zoeken hoe ze moeten liggen maar nu gaat da vanzelf :-)

Toch wel teleurgesteld.

Die horizon is voor mij een dikke tegenvaller. Dat constant geklim.

Gt7 bwaah ik voel het niet echt. Alles ziet er toch maar wazig uit... enkel in de auto zelf.

Me enkel geamuseerd met die drums Rocks.

Nu nog enkel Pavlov proberen. Als dat teleursteld zet ik het te koop

Toch wel teleurgesteld.

Die horizon is voor mij een dikke tegenvaller. Dat constant geklim.

Gt7 bwaah ik voel het niet echt. Alles ziet er toch maar wazig uit... enkel in de auto zelf.

Me enkel geamuseerd met die drums Rocks.

Nu nog enkel Pavlov proberen. Als dat teleursteld zet ik het te koop
Ik kan je Resident evil wel aanraden, binnen het halfuur ben je volledig immersed!

De pulse 3d is net aangekomen, straks eens proberen in combinatie met resident evil :).

Gisteren trouwens bijna heel den dag Unplugged: Air Guitar liggen spelen met die oortjes in die bij de psvr werden geleverd.
Maaaan hoe zalig is dat spel ni.
De volgende evolutie van guitar hero maar dan in VR.

Na een toeter dan met die oortjes in da spel spelen is een belevenis op zich!
Voor mij één van de beste die ik al heb gespeeld.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan