algemene discussie | Virtual Reality

Wat hebben we geleerd vandaag?

1) bestel met cc voor zulke zaken, zie je ook wanneer ze het reserveren, en ook apart wanneer het shipped is
2) bestel gewone procedure, versneld is meestal dikken bullshit en rip off van uw geld
3) luister nekeer als de mensen u raad geven

En speciaal een 4de voor u: Stop going bonkers, die shit komt wel aan, en als het ni aankomt weet ge hoe ge het kunt versnellen nu... Ik ben zelf ook altijd mega hyped voor nieuwe dingen, zeker voor hardware releases, maar take a chill pill

https%3A%2F%2Fstatic.hbvl.be%2FAssets%2FImages_Upload%2Fshe%2F2012%2F09%2F24%2F2368165%2Fpiet-huysentruyt-eet-volgens-omstreden-alternatieve-voedselpiramide.jpg

Feb 28, 202323:59(Expected) Delivered

wtf ik heb wel de vroege e gasten
Meestal is dat tussen 9u en 15u, hier toch. En waarom niet bij een kennis of familie laten leveren? Zo kan het nog langer duren als ge er zelf achter moogt gaan.

@Joeri, ik wou het via pm doen, maar ge kent onze @Kiiilerke2 eh...

En al een sjans dat hij niet geannuleerd heeft, anders waren we nog 5 blz verder...

Laatst bewerkt:
Visa heeft ook redelijk wat vergoedingen dacht ik toch, ik prefereer voor minder vertrouwde websites paypal, maar voor zulke zaken, CC baby

En bij u @Stonaar ,ook ineens een mailtje uit het niets??
Jammer genoeg niet.
Elke mail die binnenkomt geeft mij ne glimlach tot ik mijne mailbox open.

Zal waarschijnlijk voor morgen zijn of anders Vrijdag, na een week zoals bij den killer.
Doeme nu had ik morgen is verlof :)

Elke email dat ik nu ontvang:

Joey-Sad.gif

De status is wel veranderd op de psn direct site!
Staat nu op "Levering voorbereiden", dat was nog niet het geval een uurtje geleden.

Komaaaaaaan

Killerke. Pas nu even die stappen toe die ik onlangs hier had gezet. Daar hebben al veel mensen geluk mee gehad sinds het verzonden is. Ik snap het wel zo geen updates :-) vond die gelijk ook lang duren bij mij maar da is niet omdat ik iets heb. Gewoon omda ik zo een kalf ben die geen geduld heeft. Hahaha. Ben blij voor u !! Hopelijk komt hij morgen binnen !

Feb 28, 202323:59(Expected) Delivered

wtf ik heb wel de vroege e gasten
Kleine tip : die link waar ze u naar doorsturen van arvato, niet naar kijken. Die expected delivery van 28 februari gaat niet aangepast worden zelf al zit hij onderweg bij de koerier op 1 maart. Best op die pagina zoeken naar 'additional track & trace option'. Daar kan je doorklikken naar de track & trace van UPS zelf. Die updaten ze ten eerste sneller dan die van arvato en geeft u ook een duidelijke tijdsaanduiding op de dag zelf.

Kleine tip : die link waar ze u naar doorsturen van arvato, niet naar kijken. Die expected delivery van 28 februari gaat niet aangepast worden zelf al zit hij onderweg bij de koerier op 1 maart. Best op die pagina zoeken naar 'additional track & trace option'. Daar kan je doorklikken naar de track & trace van UPS zelf. Die updaten ze ten eerste sneller dan die van arvato en geeft u ook een duidelijke tijdsaanduiding op de dag zelf.
Idd, daar ziet ge sochtends na 8 uur al of ze ermee onderweg zijn

ik koop alles met paypal want als er u iemand int zak zet krijgt ge altijd gelijk met paypal

ik heb spanning stoornis das iets waar ik niks kan aan doen :unsure: daarom dat ik gestopt ben met fifa fuck da
Via visa krijg je ook uw geld terug niet?
Besides als je via Sony of een andere fabrikant koopt kunde toch bijna zeker zijn dat je niet bij uw kloten wordt genomen…

Er was geen protector op die schermpjes eh?

Tis precies wat korrelijk bij mij
Is normaal, is het MURA effect. Alles ziet er wat grainy uit.
Zoek zeker uw sweet spot door de headset wat op en neer te bewegen en uw lenzen op de juiste afstand te zetten.
Check ook zeker uw eye tracking opnieuw als bepaalde games er niet scherp uitzien. (forveated rendering).
Uw brightness minderen helpt ook veel.
Echt scherpe beelden zullen we pas mogen aanschouwen als we 8K VR headsets hebben denk ik.

Laatst bewerkt:
Helaas niet maar de meesten krijgen hun mails tussen 16-17u dus ben heel benieuwd naar straks 🙂.

Hopelijk dan morgen bezorgd alhoewel ik vrees dat het meer 2, 3 dagen gaat worden door de drukte.

Maar heb mij er al bij neergelegd.
Als ik hem tegen het weekend heb dan ben ik heel content.
Weten we wat te doen zaterdagavond 😁

Voordeel is dat ik zo goed als altijd van thuis kan werken dus de levering zou ik normaal niet kunnen mislopen

Terug
Bovenaan