algemene discussie | Virtual Reality

Dan zou ik terug bellen naar algemeen nummer, en duidelijk vragen, wie je eigenlijk dan wel kan helpen. En als ze niks zeggen hoe je een klacht kan indienen, ik zou niet annuleren, alleen maar meer miserie achteraf
Dit dan. En dreig wat met testaankoop enzo...

Op een beschaafde manier uiteraard

Bij mij staat het ook gereserveerd op paypal, vrijdag besteld.
Hoop vandaag een tracking te krijgen en heel misschien morgen te ontvangen?
Heb morgen verlof dus dat zou zeer mooi zijn :)
Tenzij ik in dezelfde boot zit zoals Killerke maar dan gaat het kot te klein zijn :(

Iemand wat tips voor het scherp te krijgen. Als ik voorbeeld beweeg met me hoofd is alles zo wazig. Of wel gewoon niet zo goed met een bril. Zal eens met me lenzen proberen

Staat bij mij nog steeds op "Bestelling verwerken"

Komaaaan Sony
ik zie dat al een week

mr-bean-waiting.gif

Lijkt dan toch precies me paypal te maken te hebben?
Anderen geven ook aan dat het een week gereserveerd bleef en dan plots goed komt.

Hoop ni dak een week moet wachten, waarom dan de optie express delivery geven

als ik ooit in die chat raak zal ik wel iets laten weten
ondertussen al een uur en 20 min aan het wachten en als ik opnieuw niet kan antwoorden dan gaat er een bommeke afgaan ze :unsure:
Dude, hoe komt dar gij nergens binnen geraakt? Ik vind het maar vreemd, als ik naar sony bel heb ik binnen 20 minuutjes ofzo iemand aan de lijn. Die chat vind ik ook maar zeer raar verhaal eerlijk gezegd.

Of ze zijn uw geklaag nu al beu en beslist om u collectief te negeren. Kan je via pm eens uw reactie doorsturen dat ge gepost hebt op Twitter en dergelijke?

Ik blijf het toch ergens vreemd vinden

Dude, hoe komt dar gij nergens binnen geraakt? Ik vind het maar vreemd, als ik naar sony bel heb ik binnen 20 minuutjes ofzo iemand aan de lijn. Die chat vind ik ook maar zeer raar verhaal eerlijk gezegd.

Of ze zijn uw geklaag nu al beu en beslist om u collectief te negeren. Kan je via pm eens uw reactie doorsturen dat ge gepost hebt op Twitter en dergelijke?

Ik blijf het toch ergens vreemd vinden
ik zat bij dat bellen ook direct binnen maar dat was voor problemen met de ps5 zelf en voor leveringen moest ik bij direct zijn,ge moet die chat eens uit testen what the fuck is da 2-5 wacht tijden

en via twitter en fb was gewoon mijn order nr en waarom ik geen updates krijg.En voor 600 euro klaag en zaag ik zoveel ik wil tegen sony,ze hebben mij al int zak gezet met die express zever

ik zat bij dat bellen ook direct binnen maar dat was voor problemen met de ps5 zelf en voor leveringen moest ik bij direct zijn,ge moet die chat eens uit testen what the fuck is da 2-5 wacht tijden
Dring dan aan bij de gewone helpdesk, zegt van ik heb alles geprobeerd en ik leg niet af vooraleer ik weet waar ik heen kan met mijn probleem, t'is ni omdat zij da niet moeten behandelen dat ze u ni kunnen doorverwijzen eh...

Proactief zijn moeje doen

Stuur uw reactie keer door van sociale media ook

en via twitter en fb was gewoon mijn order nr en waarom ik geen updates krijg.En voor 600 euro klaag en zaag ik zoveel ik wil tegen sony,ze hebben mij al int zak gezet met die express zever
Hebde gij uw ordernummer online gezwierd dan??

Dring dan aan bij de gewone helpdesk, zegt van ik heb alles geprobeerd en ik leg niet af vooraleer ik weet waar ik heen kan met mijn probleem, t'is ni omdat zij da niet moeten behandelen dat ze u ni kunnen doorverwijzen eh...

Proactief zijn moeje doen

Stuur uw reactie keer door van sociale media ook
khad kik daar allemaal geen tijd voor opt werk

Terug
Bovenaan