Kiiilerke2
Member
JaBestelling opzoeken | PlayStation® (BE)
click.direct.account.sony.com
Hier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaBestelling opzoeken | PlayStation® (BE)
click.direct.account.sony.com
Hier?
Dit dan. En dreig wat met testaankoop enzo...Dan zou ik terug bellen naar algemeen nummer, en duidelijk vragen, wie je eigenlijk dan wel kan helpen. En als ze niks zeggen hoe je een klacht kan indienen, ik zou niet annuleren, alleen maar meer miserie achteraf

Al een week uren wachttijd,niemand die daar tijd voor heeft...alleen beroepsdoppers gaan de tijd ervoor hebben,tussen mijn werk door met de gsm gemakkelijk is andersIk heb 1x chat gebruikt en was direct binnen geraakt![]()
ik zie dat al een weekStaat bij mij nog steeds op "Bestelling verwerken"
Komaaaan Sony
als ik ooit in die chat raak zal ik wel iets laten wetenYeah dan wetek het echt niet![]()

Dude, hoe komt dar gij nergens binnen geraakt? Ik vind het maar vreemd, als ik naar sony bel heb ik binnen 20 minuutjes ofzo iemand aan de lijn. Die chat vind ik ook maar zeer raar verhaal eerlijk gezegd.als ik ooit in die chat raak zal ik wel iets laten weten
ondertussen al een uur en 20 min aan het wachten en als ik opnieuw niet kan antwoorden dan gaat er een bommeke afgaan ze![]()
ik zat bij dat bellen ook direct binnen maar dat was voor problemen met de ps5 zelf en voor leveringen moest ik bij direct zijn,ge moet die chat eens uit testen what the fuck is da 2-5 wacht tijdenDude, hoe komt dar gij nergens binnen geraakt? Ik vind het maar vreemd, als ik naar sony bel heb ik binnen 20 minuutjes ofzo iemand aan de lijn. Die chat vind ik ook maar zeer raar verhaal eerlijk gezegd.
Of ze zijn uw geklaag nu al beu en beslist om u collectief te negeren. Kan je via pm eens uw reactie doorsturen dat ge gepost hebt op Twitter en dergelijke?
Ik blijf het toch ergens vreemd vinden
Dring dan aan bij de gewone helpdesk, zegt van ik heb alles geprobeerd en ik leg niet af vooraleer ik weet waar ik heen kan met mijn probleem, t'is ni omdat zij da niet moeten behandelen dat ze u ni kunnen doorverwijzen eh...ik zat bij dat bellen ook direct binnen maar dat was voor problemen met de ps5 zelf en voor leveringen moest ik bij direct zijn,ge moet die chat eens uit testen what the fuck is da 2-5 wacht tijden
Hebde gij uw ordernummer online gezwierd dan??ik zat bij dat bellen ook direct binnen maar dat was voor problemen met de ps5 zelf en voor leveringen moest ik bij direct zijn,ge moet die chat eens uit testen what the fuck is da 2-5 wacht tijden
en via twitter en fb was gewoon mijn order nr en waarom ik geen updates krijg.En voor 600 euro klaag en zaag ik zoveel ik wil tegen sony,ze hebben mij al int zak gezet met die express zever
khad kik daar allemaal geen tijd voor opt werkDring dan aan bij de gewone helpdesk, zegt van ik heb alles geprobeerd en ik leg niet af vooraleer ik weet waar ik heen kan met mijn probleem, t'is ni omdat zij da niet moeten behandelen dat ze u ni kunnen doorverwijzen eh...
Proactief zijn moeje doen
Stuur uw reactie keer door van sociale media ook