algemene discussie | Virtual Reality

kiiilerke is als ik thuis ben en kiiilerke2 als ik niet thuis ben :unsure: maar kzit nu in die chat dus bellen ga ik nu niet doen

in pm e wietel
Aha nu komt de aap deruit

Ge moet zichtbaar klagen, hun taggen op Twitter, vragen aan playstation of playstation direct van hoe zit dat hier, binnen de kortste keren zullen ze u wel antwoorden ze

Niks zo slecht als zulke reclame dat ze ni kunnen leveren en hun ni aan hun afspraken houden

Aha nu komt de aap deruit

Ge moet zichtbaar klagen, hun taggen op Twitter, vragen aan playstation of playstation direct van hoe zit dat hier, binnen de kortste keren zullen ze u wel antwoorden ze
kben gene verwende youtuber die zijn 10 jarige kindjes leger daar kan voor gebruiken ze :unsure:

die zien ne duts met 50 bot followers en lachen daar eens mee

kheb da al gedaan en ze hebben het zelf niet gezien denk ik

my-child-oh-my-child.gif

Meermaals dan, update 1, gevolgd door update 2, elke dag alst moet

Uiteindelijk zullen zij aan u contacteren, Mark my words

kheb da al gedaan en ze hebben het zelf niet gezien denk ik
Ik wil het gerust zelf doen, maar kan het niet in uwe naam uiteraard. En daar wordt wel naar gekeken. Ge geeft alleen te snel op

Ge begint al met uwe besteldatum, dan al de manieren dat ge ze hebt willen bereiken, ze hebben u aangerekend, maar verder niks, etc.

Moet er toch geen tekeningske bij maken.

Bij mij had het al in orde geweest

Op uw strepen staan

Ah dus toch misschien onderweg?

En hoe hebben ze u dat laten weten nu ? Voor anderen die hetzelfde zouden voorhebben??

Gaan ze u dan de juiste tracking sturen ?
kheb net ne mail gekregen dat ze het verzonden hebben maar bij die tracker krijg ik wel een foutmelding

waarom heb ik toch zo een fucking raar hoofd dat ik bij elk nieuw ding paniek krijg

kheb net ne mail gekregen dat ze het verzonden hebben maar bij die tracker krijg ik wel een foutmelding

waarom heb ik toch zo een fucking raar hoofd dat ik bij elk nieuw ding paniek krijg
Dan ist onderweg, nu stoppen met flippen aub

Zij zelf of na uw gezaag? Tracking wordt pas later volgbaar

sospiet_publication_0_63.jpg

Wat hebben we geleerd vandaag?

1) bestel met cc voor zulke zaken, zie je ook wanneer ze het reserveren, en ook apart wanneer het shipped is
2) bestel gewone procedure, versneld is meestal dikken bullshit en rip off van uw geld
3) luister nekeer als de mensen u raad geven

En speciaal een 4de voor u: Stop going bonkers, die shit komt wel aan, en als het ni aankomt weet ge hoe ge het kunt versnellen nu... Ik ben zelf ook altijd mega hyped voor nieuwe dingen, zeker voor hardware releases, maar take a chill pill

ik koop alles met paypal want als er u iemand int zak zet krijgt ge altijd gelijk met paypal

ik heb spanning stoornis das iets waar ik niks kan aan doen :unsure: daarom dat ik gestopt ben met fifa fuck da

Terug
Bovenaan