in pm e wietelHebde gij uw ordernummer online gezwierd dan??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in pm e wietelHebde gij uw ordernummer online gezwierd dan??
Zijt ge thuis ergens in de week? Via/op het werk is idd ambetantkhad kik daar allemaal geen tijd voor opt werk
Aha nu komt de aap deruitin pm e wietel
kben gene verwende youtuber die zijn 10 jarige kindjes leger daar kan voor gebruiken zeAha nu komt de aap deruit
Ge moet zichtbaar klagen, hun taggen op Twitter, vragen aan playstation of playstation direct van hoe zit dat hier, binnen de kortste keren zullen ze u wel antwoorden ze

Dude whatever, dat geeft resultaten, en nu stop ik ermee want ge luistert toch nikben gene verwende youtuber die zijn 10 jarige kindjes leger daar kan voor gebruiken ze![]()
Ik garandeer u dat dit veel meer zal uithalen dan ne pm waar ze niet op antwoorden, who gives a fuck, breed uitsmeren moede doen en dan staat ups aan uw deur in no timeDude whatever, dat geeft resultaten, en nu stop ik ermee want ge luistert toch ni
ik luister niet omdat het toch niet werktDude whatever, dat geeft resultaten, en nu stop ik ermee want ge luistert toch ni

Wadde, ge hebt ne pm verstuurd, ik zeg u dat als ge het publiek speelt ge veel rapper resultaten zult hebbeik luister niet omdat het toch niet werkt![]()
kheb da al gedaan en ze hebben het zelf niet gezien denk ikWadde, ge hebt ne pm verstuurd, ik zeg u dat als ge het publiek speelt ge veel rapper resultaten zult hebben
kheb da al gedaan en ze hebben het zelf niet gezien denk ik
Ik wil het gerust zelf doen, maar kan het niet in uwe naam uiteraard. En daar wordt wel naar gekeken. Ge geeft alleen te snel opkheb da al gedaan en ze hebben het zelf niet gezien denk ik
Tracker kan soms nen tijd duren voor die werkt.![]()
ZE ZEGGEN DAT VERZONDEN IS MAAR MIJNE TRACKER WERKT NIET IN DIE MAIL
Ah dus toch misschien onderweg?![]()
ZE ZEGGEN DAT VERZONDEN IS MAAR MIJNE TRACKER WERKT NIET IN DIE MAIL
kheb net ne mail gekregen dat ze het verzonden hebben maar bij die tracker krijg ik wel een foutmeldingAh dus toch misschien onderweg?
En hoe hebben ze u dat laten weten nu ? Voor anderen die hetzelfde zouden voorhebben??
Gaan ze u dan de juiste tracking sturen ?
Dan ist onderweg, nu stoppen met flippen aubkheb net ne mail gekregen dat ze het verzonden hebben maar bij die tracker krijg ik wel een foutmelding
waarom heb ik toch zo een fucking raar hoofd dat ik bij elk nieuw ding paniek krijg