Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net mijn tetris effect ps4 disc ingestoken en dan krijg ik de optie voor een €9,99 PS5/PSVR2 upgrade.Ik lees net dat tetris niet zal upgraden op reddit, omwille dat deze niet bij de maandelijkse games zat, maar wel bij premium abonnement, en het dus niet vast geclaimd is, en dat het na verloop van tijd terug uit de catalogus zal verdwijnen.
Dat is echt wel kut, 40 euro neerleggen daarvoor dan
Kwestie van de sweet spot te vinden.Ik heb gisteren een uur zitten spelen CoTM en die is echt wel goed.
Nu wat mij wel wat opvalt is dat het toch niet 100% scherp is zoals op mijn oled tv. Is dat normaal of heb ik mijn bril verkeerd aan? Of iets van settings dat ik moet aanpassen?
Ok dank je vanavond eens proberen.Kwestie van de sweet spot te vinden.
1. Zet de VR-bril op en beweeg de achterste band naar boven of beneden tot de tekst waar je naar kijkt scherp lijkt. Eens dat zo is, span de band dan slechts lichtjes aan.
2. Breng de lenzen zo dicht mogelijk, maar niet te dicht aangezien je een bril draagt.
3. Ga naar Settings-Accessories-PSVR2 en stel de IDP calibration in op basis van je oogpositie.
Het zal ook nooit zo scherp lijken als een oled tv. Als dit je onscherp lijkt, wacht dan maar tot je de PSVR1 eens opzet :')
zeker de intro. Daarna kayak beetje chillen en om af te sluiten the light brigade. GT7 wil ik eerst zien hoe zwaar ziek ik ben van de rest
men seat en stuur staat alvast klaar in mijne living 

Gewijzigd naar vandaag
Iemand antwoord op me vraag?
Lees dat veel mensen last hebben van dode pixels. Please niet bij mij
Je moet die altijd opnieuw instellen. Een profiel is gewoon niet mogelijk, aangezien je de lenzen mechanisch dichter of verder uit elkaar zet door middel van een draaiwieletje.Toch nog een vraagje dat ik nergens kan terug vinden. Me vriendin wilt dit graag ook eens testen. Maar kan je eigenlijk verschillende profielen instellen? Of moet je dit iedere keer opnieuw allemaal aanpassen?