algemene discussie | Virtual Reality

Ladies and gentlemen, the eagle has landed.
IMG_20230222_162157.jpg

Hmmm, ik las op een website dat de laadlichtjes aan de controllers uitgaan als het vol is, maar blijft gewoon constant wit licht geven, zonder pulseren. Als ik in PS menu kijk zijn ze wel vol
Staat uwe PS5 aan? Indien wel, dan gaan ze niet uit.

Ik gun het iedereen die later dan mij besteld heeft. En is nog niet zo erg. Is gwn mijn karakter da in zo een vis wijf ben. Ma zou hem wel graag vrijdag hebben. Heb dan een weekendje vrij daarmee :-)

Als ik me zending opzoek via playstation direct.

Staat er verzonden.

Wel niets van tracking gehad

Nu wel tracking gehad :D Wel iedere keer foutmelding

Als ik me zending opzoek via playstation direct.

Staat er verzonden.

Wel niets van tracking gehad

Nu wel tracking gehad :D Wel iedere keer foutmelding

Volg even deze stappen. “ van reddit “ en die mensen zijn hem heel dankbaar :-)
  1. go to the order details page for your headset (edit: the individual order page, not the page with the "last 6 months" dropdown)
  2. right click on the page + click "inspect element"
  3. go to the "Network" tab
  4. reload the page
  5. find and click on the row with a domain of "api.direct.playstation.com" (type will be "xhr")
  6. search (ctrl+f) for "trackingID"
You should see a line that looks like this:

"trackingID": "12345678901234",

Put the ID into a parcel tracker like https://parcelsapp.com/en/tracking and something should come up

Eerste indrukken van een VR-newbie (had enkele jaren geleden eens enkele demo's gespeeld op een Quest)

HCotM (Gespeeld tot aan trail met cameo van Eloy): Dit overtreft toch wel mijn stoutste verwachtingen. Ziet er fantastisch uit, speelt zalig, veel interactie met omgeving. Helemaal geen motion sickness, ook niet tijdens klimmen. Bewegen voelt natuurlijk door gebruik van de armen. Net eerste watcher neergelegd. Moeilijker dan verwacht, maar dat is goed. Niet te veel auto-aim.

RE8 Village demo: ongeveer uurtje gespeeld. Speelt ook zalig. Maar hier wel last van motion sickness door in dat dorp rond te lopen.

Straks eens No Man's Sky testen.

mmmm bij UPS tracking. Staat er gewoon label aangemaakt. Ik vrees dat het toch niet morgen zal zijn :(
Je maakt wel nog kans op morgen. Komt goed ! Nog een beetje geduld en we mogen mee spelen met onze vriendjessss. Waar ik momenteel nog andere lieve woorden voor heb 🙈🙈🙈🙈 hahaha. Rustig blijven !! Rustig blijveee :-)

Net een halfuurtje Horizon gespeeld. Damn, prachtig spel! Geen last van motion sickness ook. Aim gaat ook super met pijl en boog. Nu RE8 en No Man's Sky aan het binnenhalen.

Ik lees net dat tetris niet zal upgraden op reddit, omwille dat deze niet bij de maandelijkse games zat, maar wel bij premium abonnement, en het dus niet vast geclaimd is, en dat het na verloop van tijd terug uit de catalogus zal verdwijnen.

Dat is echt wel kut, 40 euro neerleggen daarvoor dan

Juist status op UPS veranderd naar ‘wij zijn uw aflevering aan het plannen’ Verwachte datum is ook veranderd van vrijdag naar ‘De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven.’ Dus verwacht dat hij morgen gaat aankomen. Alleen heb ik morgen geen tijd om te spelen dus zal pas voor vrijdagavond zijn. Kan ik de controllers alvast opladen :D

Terug
Bovenaan