algemene discussie | Virtual Reality

Lap. Het gaat beginnen. Daar is mijn karma weer ! Zal weer voor na het weekend zijn bij mij wedde ! Godnondedju 🙈🙈🙈 nog niks veranderd.

Aan de ongeduldigen, wacht nog eventjes af, ups staat nog geen datum gekend, kan nog allemaal veranderen. Hier is niks veranderd tegen deze morgen op de pagina van die tussenkoerier

Er is wel wat beweging op de vr, on the way vanuit Eindhoven sinds 15u bij mij. En de dock staat nog in voorbereiding. Zullen dus 2 aparte pakjes worden al is de dock bijzaak in deze, want die kan je nog manueel opladen met usbc charger

Ennn zonet ook vrijdag als nieuwe datum bij ups, maar ik verwacht dat het hier vroeger zal zijn, of t zal de laatste keer zijn dat Sony met deze handler zal werken vermoed ik.

Laatst bewerkt:
Ennn zonet ook vrijdag als nieuwe datum bij ups, maar ik verwacht dat het hier vroeger zal zijn, of t zal de laatste keer zijn dat Sony met deze handler zal werken vermoed ik.
Goh, Sony heeft altijd al gezegd dat de PSVR2 tussen 22 en 28 februari zou geleverd worden. Denk heus wel dat Sony dat zelf wel goed genoeg weet en daarvoor UPS niet zou beschimpen.

Aan de ongeduldigen, wacht nog eventjes af, ups staat nog geen datum gekend, kan nog allemaal veranderen. Hier is niks veranderd tegen deze morgen op de pagina van die tussenkoerier.

Er is wel wat beweging op de vr, on the way vanuit Eindhoven sinds 15u bij mij. En de dock staat nog in voorbereiding. Zullen dus 2 aparte pakjes worden al is de dock bijzaak in deze, want die kan je nog manueel opladen met usbc charger

Ja de pagina van die tussenkoerier loopt precies wat achter met de tracking van UPS. Verwacht hem hier ook wel al morgen of overmorgen. Als dit pakket wat dezelfde weg volgt als die van de Dualsense Edge die ik 2 weken geleden gekocht hebt toch.

Typisch. Morgen een ganse dag thuis, vrijdag gaan werken. Kvrees dat het hier ook voor na het weekend zal zijn.

1676989670520.png

Man man man. Zijn wij een bende vis wijve ! ! Moest ik thuis zijn zat ik voor de ruit ! Haha. De mijne thuis ga blij zijn als hij toe is gekomen. Heb haar al de meeste lieve berichten vandaag verzonden met alleen maar updates van jullie.
Toch al een aantal mooie woorden terug gekregen zoals. Omg. Domrik. Simpele. En zo verder 🙈🙈😂😂😂

Damn, mijne inside man bij UPS is ooo

Spijtig, anders konden we mss van dichterbij kijken. Morgenvroeg kan hij aan zijn mails, en zal hij iets laten weten dan...

Ik begrijp jullie. PlayStation liet me weten de PS VR2 te leveren op 8 of 9 februari. Werd uiteindelijk maar 9 februari verzonden en de 13e geleverd...

Ik begrijp jullie. PlayStation liet me weten de PS VR2 te leveren op 8 of 9 februari. Werd uiteindelijk maar 9 februari verzonden en de 13e geleverd...
Ja maar dat was GLS, ik verwacht beter van UPS

15u07 vertrokken in Eindhoven,
2 uur traject Eindhoven Brussel
1 uur uitladen
25 minuten door de sorteerder
Colis naar juiste verdeelcentrum brengen: 1,5 uur
Pakje uitleveren 1,5 uur
51c.gif

Yup, die staan vandenavond nog aan mijn deur...

Laatst bewerkt:
De game C-smash vrs lijkt me wel cool, maar rip het interieur als ik die in huis haal, tennis, squash en dergelijke opgenomen in deze game, nog geen datum, maar staat op de app als aangekondigd. Deze houd ik in het oog

Screenshot_20230221-174927.png

de volgende posts gaan zijn over de postbode die een briefke in de bus heeft gestoken zonder aanbellen dat ge het kunt afhalen de volgende dag/na het weekend in een afhaalpunt :unsure:

Terug
Bovenaan