Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, Sony heeft altijd al gezegd dat de PSVR2 tussen 22 en 28 februari zou geleverd worden. Denk heus wel dat Sony dat zelf wel goed genoeg weet en daarvoor UPS niet zou beschimpen.Ennn zonet ook vrijdag als nieuwe datum bij ups, maar ik verwacht dat het hier vroeger zal zijn, of t zal de laatste keer zijn dat Sony met deze handler zal werken vermoed ik.
Morgen is ie er! Vertrouwen hebben, Eindhoven is niet zjakamakka ehGoh, Sony heeft altijd al gezegd dat de PSVR2 tussen 22 en 28 februari zou geleverd worden. Denk heus wel dat Sony dat zelf wel goed genoeg weet en daarvoor UPS niet zou beschimpen.
Ja de pagina van die tussenkoerier loopt precies wat achter met de tracking van UPS. Verwacht hem hier ook wel al morgen of overmorgen. Als dit pakket wat dezelfde weg volgt als die van de Dualsense Edge die ik 2 weken geleden gekocht hebt toch.Aan de ongeduldigen, wacht nog eventjes af, ups staat nog geen datum gekend, kan nog allemaal veranderen. Hier is niks veranderd tegen deze morgen op de pagina van die tussenkoerier.
Er is wel wat beweging op de vr, on the way vanuit Eindhoven sinds 15u bij mij. En de dock staat nog in voorbereiding. Zullen dus 2 aparte pakjes worden al is de dock bijzaak in deze, want die kan je nog manueel opladen met usbc charger
Ennn zonet ook vrijdag als nieuwe datum bij ups, maar ik verwacht dat het hier vroeger zal zijn, of t zal de laatste keer zijn dat Sony met deze handler zal werken vermoed ik.

Ja maar dat was GLS, ik verwacht beter van UPSIk begrijp jullie. PlayStation liet me weten de PS VR2 te leveren op 8 of 9 februari. Werd uiteindelijk maar 9 februari verzonden en de 13e geleverd...
Bestelling staat in verwerking.
Is het nu wacht op mail van ups?

Ghostbusters zit erbij denk ikState of play donderdag. 5 nieuwe vr titels. Please half life![]()
Zal ook over die games zijn die onlangs gelekt zijn zoals solaris en gorn en wanderer. Kan mij echt niet voorstellen dat hier iets heftigs gemeld zal worden. Ik duim wel mee alvast !Ghostbusters zit erbij denk ik