Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen is de status van mijn preorder wel gewijzigd naar 'verzending voorbereiden'
Come on, nu nog de afrekening en de bevestiging van verzending!
Met tracking? En welke koerier?Net mailtje gekregen dat mijn PSVR2 verzonden is![]()
![]()
![]()
UPS. Verwachte levering staat op morgen, inderdaad met tracking!Met tracking? En welke koerier?
Op morgen, wow....UPS. Verwachte levering staat op morgen, inderdaad met tracking!
Geen dock besteld!Op morgen, wow....
Zeker en vast op release kunnen spelen dan, nice
Ik vrees met zo laat te bestellen dat het pas woensdag zal zijn hier...
En had je dock ook besteld ? Zelfde dag dan?
Is niet primordiaal, lader met usbc c kan je evengoed gebruiken, maar is gewoon gemakkelijker.

Bwa dan kan je al het gerief klaarzetten en je kan zelf games streamen daarop als ik dat goed had begrepen. Is dat die cinematic modus?Geen dock besteld!
Enkel de Horizon bundel! Volgens UPS hebben ze het pakketje ook al in handen en zou het morgen wel degelijk geleverd worden. Zou het wel straf vinden als ze daadwerkelijk morgen al leveren. Een dagje eerder dan de release. Dat wordt dan wachten tot middernacht vooraleer ik Horizon kan opstarten zeker?![]()
Heb die specifieke mail nu ook net ontvangen. Is dus gewoon een standaardmail die iedere klant krijgt. Je krijgt je trackingnummer en verzendingsmail wel nog binnenkort.Net een mailtje gehad je playstation vr2 pre order komt er aan. Maar geen tracking en zie ook nog niks op de site ? Hmmzz

Jup. Verzending voorbereiden. En die mail om te laten weten dat mijn psvr 2 onderweg is. Maar geen tracking niks. Niet zo erg dat er geen levering voor morgen is bij mij. Ma woensdag zou ik hem toch graag hebben.@wolfen wat zegt de bestelpagina bij u? Bij mij is het voorbereiden van de zending. Bij u ook?
Nog geen tracking, en nog geen algemene mail gekregen...
Hiernet ook mailtje, tracking nog niet actief, maar kan nog niet zien wie gaat shippenNet mail gekregen dat hij verzonden is met tracking code. Helaas nog niets te zien als ik op de link klik. 15 februari pre-order geplaatst.
Inmiddels bij mij nu wel actief. Expected delivery staat voor morgen.Hiernet ook mailtje, tracking nog niet actief, maar kan nog niet zien wie gaat shippen