Normaal zou die vorige week donderdag al toegekomen moeten zijn, maar was pas maandagNeeje, wij blijven graag geïnformeerd.
Zegt de man die de set al een weekje heeft![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal zou die vorige week donderdag al toegekomen moeten zijn, maar was pas maandagNeeje, wij blijven graag geïnformeerd.
Zegt de man die de set al een weekje heeft![]()

Kan je hier linkje zetten? Ik zou het nog kunnen missen op de frontpage, mezelf kennende. Log meestal meteen in op het forumBen trouwens bezig met het verzamelen van keys om een wedstrijdactie op te zetten.
Je kunt onder andere codes verwachten voor:
Moss
Moss Book II
Thumper
Townsmen
What the Bat
Puzzling Places
Song In The Smoke Rekindled (2x)
Pistol Whip
Moet maar meer naar de frontpage komenKan je hier linkje zetten? Ik zou het nog kunnen missen op de frontpage, mezelf kennende. Log meestal meteen in op het forum

Idem, al ga ik rond 10uur nog eens checken, mijn bank past meestal rond dat uur nog wat aan, maar gezien het om een cc gaat kan het mss een dagje later er af gaan. Zou dit invloed hebben op de levering?
@skypulse ,wanneer heb je gereserveerd?
Aw sweet!! Dat zou wel nice zijn om iets hiervan te kunnen winnen met mijn eerste VR ervaringBen trouwens bezig met het verzamelen van keys om een wedstrijdactie op te zetten.
Je kunt onder andere codes verwachten voor:
Moss
Moss Book II
Thumper
Townsmen
What the Bat
Puzzling Places
Song In The Smoke Rekindled (2x)
Pistol Whip

Geen schiftingsvragen aub, of toch niet in de trend van hoeveel deelnemers er zullen zijn, ik haat dat soort vragen, ik heb daar geen inzicht in. Dan nog liever een vraag in de trend van, hoeveel units werden er verkocht in de eerste week, of iets dergelijks...Moet maar meer naar de frontpage komen
(zal hier uiteindelijk wel een link plaatsen hoor)

Wordt een launch game, dus zou toch moeten.Bwa kvond het nu echt is geen gemakkelijke vraag, heb maar gegokt...
Neeje, zo hoort ie!
@Joeri, weet je toevallig of pistol whip beschikbaar zal zijn in de store? Volgens mij staat ie er nog niet op, mss bij release wel??
Ik zie als ik de game apart oproep in de app dat het voor psvr beschikbaar is, maar nog niet voor psvr2. Dat zal vermoedelijk tegen release wel in orde geraken denk ik dan, want momenteel dus niet in het lijstje met psvr2 games...Wordt een launch game, dus zou toch moeten.
Zou de prijs in de nabije toekomst echt nog veel naar beneden gaan, ik betwijfel het.Stond bijna op punt te bestellen op Direct. Maar 650 euro pff tis me toch te veel. Geduldig afwachten
Ja das wel een mega voordeel dat ge hebt daar, én je kan ze als eerste uitproberen daarenboven.Moet wel zeggen dat ik altijd hyped ben voor zo toestanden, maar zonder reviewgames zou ik er mij niet aan wagen denk ik. Destijds bij de PlayStation VR was dat ook (nog ten tijde van 9lives). Was toen de enige met de headset en kreeg bijgevolg een pak spellen gratis. Nu is dat niet anders.

nu nog de headset.