algemene discussie | Virtual Reality

Ondertussen is de status van mijn preorder wel gewijzigd naar 'verzending voorbereiden' :love:
Come on, nu nog de afrekening en de bevestiging van verzending!

Ondertussen is de status van mijn preorder wel gewijzigd naar 'verzending voorbereiden' :love:
Come on, nu nog de afrekening en de bevestiging van verzending!

Hier ook. Die afrekening zal dan wel in orde zijn. Zou mooi zijn moest hij er effectief den 22ste zijn. Heb juist een week congé.

Laatst bewerkt:
UPS. Verwachte levering staat op morgen, inderdaad met tracking!
Op morgen, wow....

Zeker en vast op release kunnen spelen dan, nice

Ik vrees met zo laat te bestellen dat het pas woensdag zal zijn hier...

En had je dock ook besteld ? Zelfde dag dan?

Is niet primordiaal, lader met usbc c kan je evengoed gebruiken, maar is gewoon gemakkelijker.

Laatst bewerkt:
Op morgen, wow....

Zeker en vast op release kunnen spelen dan, nice

Ik vrees met zo laat te bestellen dat het pas woensdag zal zijn hier...

En had je dock ook besteld ? Zelfde dag dan?

Is niet primordiaal, lader met usbc c kan je evengoed gebruiken, maar is gewoon gemakkelijker.
Geen dock besteld!
Enkel de Horizon bundel! Volgens UPS hebben ze het pakketje ook al in handen en zou het morgen wel degelijk geleverd worden. Zou het wel straf vinden als ze daadwerkelijk morgen al leveren. Een dagje eerder dan de release. Dat wordt dan wachten tot middernacht vooraleer ik Horizon kan opstarten zeker? :crazy:

Geen dock besteld!
Enkel de Horizon bundel! Volgens UPS hebben ze het pakketje ook al in handen en zou het morgen wel degelijk geleverd worden. Zou het wel straf vinden als ze daadwerkelijk morgen al leveren. Een dagje eerder dan de release. Dat wordt dan wachten tot middernacht vooraleer ik Horizon kan opstarten zeker? :crazy:
Bwa dan kan je al het gerief klaarzetten en je kan zelf games streamen daarop als ik dat goed had begrepen. Is dat die cinematic modus?

@Joeri zal da wel weten...

En als GT7 morgen update krijgt kan je die wss wel spelen dan indien ge hem hebt

Laatst bewerkt:
Net een mailtje gehad je playstation vr2 pre order komt er aan. Maar geen tracking en zie ook nog niks op de site ? Hmmzz

Net een mailtje gehad je playstation vr2 pre order komt er aan. Maar geen tracking en zie ook nog niks op de site ? Hmmzz
Heb die specifieke mail nu ook net ontvangen. Is dus gewoon een standaardmail die iedere klant krijgt. Je krijgt je trackingnummer en verzendingsmail wel nog binnenkort. :wink:

Heb die standaardmail ook gehad, ook al heb ik mijn bestelling vorige week geannuleerd.

@wolfen wat zegt de bestelpagina bij u? Bij mij is het voorbereiden van de zending. Bij u ook?

Nog geen tracking, en nog geen algemene mail gekregen...

@wolfen wat zegt de bestelpagina bij u? Bij mij is het voorbereiden van de zending. Bij u ook?

Nog geen tracking, en nog geen algemene mail gekregen...
Jup. Verzending voorbereiden. En die mail om te laten weten dat mijn psvr 2 onderweg is. Maar geen tracking niks. Niet zo erg dat er geen levering voor morgen is bij mij. Ma woensdag zou ik hem toch graag hebben.

Terug
Bovenaan