algemene discussie | Virtual Reality

Ben trouwens bezig met het verzamelen van keys om een wedstrijdactie op te zetten.
Je kunt onder andere codes verwachten voor:

Moss
Moss Book II
Thumper
Townsmen
What the Bat
Puzzling Places
Song In The Smoke Rekindled (2x)
Pistol Whip

Ben trouwens bezig met het verzamelen van keys om een wedstrijdactie op te zetten.

Moss
Moss Book II
Thumper
Townsmen
What the Bat
Puzzling Places
Pistol Whip
Kan je hier linkje zetten? Ik zou het nog kunnen missen op de frontpage, mezelf kennende. Log meestal meteen in op het forum

Moss
Moss Book II
Thumper
Townsmen
What the Bat
Puzzling Places
Pistol Whip
Aw sweet!! Dat zou wel nice zijn om iets hiervan te kunnen winnen met mijn eerste VR ervaring :D
Bring it on :)

Moet maar meer naar de frontpage komen :eviltongue:

(zal hier uiteindelijk wel een link plaatsen hoor)
Geen schiftingsvragen aub, of toch niet in de trend van hoeveel deelnemers er zullen zijn, ik haat dat soort vragen, ik heb daar geen inzicht in. Dan nog liever een vraag in de trend van, hoeveel units werden er verkocht in de eerste week, of iets dergelijks...

Dat ene soort vragen heb je telkens dezelfde winnaars, en dat terwijl er geen feedback wordt gegeven, en je dus Totaal niet weet of je in de buurt zat of niet...

Dus maw, doe aub keer origineel, zodat iedereen een kans heeft... :P

Bwa kvond het nu echt is geen gemakkelijke vraag, heb maar gegokt...

Neeje, zo hoort ie!

@Joeri, weet je toevallig of pistol whip beschikbaar zal zijn in de store? Volgens mij staat ie er nog niet op, mss bij release wel??

Wordt een launch game, dus zou toch moeten.
Ik zie als ik de game apart oproep in de app dat het voor psvr beschikbaar is, maar nog niet voor psvr2. Dat zal vermoedelijk tegen release wel in orde geraken denk ik dan, want momenteel dus niet in het lijstje met psvr2 games...

Stond bijna op punt te bestellen op Direct. Maar 650 euro pff tis me toch te veel. Geduldig afwachten
Zou de prijs in de nabije toekomst echt nog veel naar beneden gaan, ik betwijfel het.

Maar zoals iemand hier al opmerkte, ze maken er zelf nog niet veel reclame over, en ik denk dat ze eerst een vlotte release willen hebben, en veel mond tot mond reclame willen uitbouwen. Ik had schuins iets gelezen van verminderde productie, maar denk dat dit wel wat zal opgeschroefd worden.

Ik hoop dus dat er veel ontwikkelaars mee op de kar zullen springen, ok het vraagt wat extra inspanningen en budget, maar als de psvr2 echt zulke mooie beelden tevoorschijn kan toveren zie ik meer en meer franchises mee instappen in het VR gebeuren. Want als er te weinig content ge released zou worden heeft dat uiteraard zijn invloed op de verkopen van de headsets zelf.

Ik heb er (voorzichtig) vertrouwen in. Maar de launch zit alvast goed vind ik... Nieuwe content is altijd ideaal om mensen overstag te laten gaan om er eentje in huis te halen

Moet wel zeggen dat ik altijd hyped ben voor zo toestanden, maar zonder reviewgames zou ik er mij niet aan wagen denk ik. Destijds bij de PlayStation VR was dat ook (nog ten tijde van 9lives). Was toen de enige met de headset en kreeg bijgevolg een pak spellen gratis. Nu is dat niet anders.

Moet wel zeggen dat ik altijd hyped ben voor zo toestanden, maar zonder reviewgames zou ik er mij niet aan wagen denk ik. Destijds bij de PlayStation VR was dat ook (nog ten tijde van 9lives). Was toen de enige met de headset en kreeg bijgevolg een pak spellen gratis. Nu is dat niet anders.
Ja das wel een mega voordeel dat ge hebt daar, én je kan ze als eerste uitproberen daarenboven.

Ondertussen nog steeds niets op de creditcard te zien. Misschien worden de kredietkaarten (MasterCard) later afgerekend? :crazy: Altijd een beetje zenuwslopend, nieuwe dure gamehardware preorderen haha

its-happening.gif

(check sebiet nog eens, een uurtje geleden was het er nog niet af...)

Kzag uw bericht, en dacht, kga nog eens kijken... Voor de 11de keer vandaag... :p

Bij mij is ook nog niks behalve oplaad station. Denk dat het wel allemaal inorde is want bestelling staat ondertussen wel al op verwerken ipv ontvangen. Het zou enorm top zijn mochten ze leveren op release dag. Gewoon gek komen als er hier gaan beginnen posten hoe super het allemaal wel niet is en ik nog moet wachten. :)

Laadstation staat ook ondertussen op verzending voorbereiden. 🙈🙈 nu nog de headset.

Terug
Bovenaan