Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

robert-whittaker-jaw-v0-9qpnn2nd16xd1.webp

Kaak niet gebroken. "Enkel" zijn voorste tanden zijn ingedeukt. :unsure:
Ja maar die voorste tanden staan zo naar binnen omwille van een stuk in de voorkaak die gebroken is.

Ik snap de 'never show your weakness' in de sport. Toch vind ik het altijd straf om te zien. Hoe hij rechtstaat en handjes gaat schudden, heel kalm, en doet of er niets aan de hand is.

Aanstaande vrijdag bokst asshole Jake Paul tegen legend Mike Tyson. Dit wordt live uitgezonden op Netflix. De wedstrijd vindt plaats om 20u in Texas, wat neerkomt op 3u 's nachts bij ons. Jammer, want ik het het graag live gezien.

Zoals heel de wereld buiten de Paul broeders hoop ik dat Tyson wint, maar ik vrees toch dat Jake Paul aan het langste eind zal trekken.

Aanstaande vrijdag bokst asshole Jake Paul tegen legend Mike Tyson. Dit wordt live uitgezonden op Netflix. De wedstrijd vindt plaats om 20u in Texas, wat neerkomt op 3u 's nachts bij ons. Jammer, want ik het het graag live gezien.

Zoals heel de wereld buiten de Paul broeders hoop ik dat Tyson wint, maar ik vrees toch dat Jake Paul aan het langste eind zal trekken.
't is overigens zonder judges...
Wat dus wil zeggen dat je enkel op K.O. kan winnen.

Ik neem aan dat Paul dat wint van een bijna 60 jarige...

Tyson zei in een interview dat als hij 10% kan zijn van wat hij ooit was op zijn top, hij zonder twijfel wint van Jake. En hij heeft het gevoel dat hij dat niveau heeft gehaald.

Ik ben wel benieuwd, al zijn zo'n exhibition matches meestal een zware tegenvaller.

Tyson Jake interesseert mij geen hol, maar veel belangrijker dit weekend: Jon Jones tegen Stipe, én Oliveira Chandler, fingerlicking stuff
Alhoewel ik denk dat het Stipe ook geen hol meer interesseert, maar ergens hoop ik dat Aspinal in de ring stapt erna en de belt vraagt

Laatst bewerkt:

Als je hem in het echt tegenkomt en je zou asshole tegen hem roepen dan denk ik dat hij eens goed lacht en zegt: "So **** what ?? I am a rich asshole and you are a poor ****. Hahaha!" :coolbrows: :coolbrows: :coolbrows:

Jake Paul maakt indruk met bizarre collectie peperdure auto's

Dat is een acteerrolleke dat hij speelt hoor. Privé is hij waarschijnlijk helemaal anders.
Het gaat hem om de miljoenen die hij binnenrijft. (Net zoals zijn broer trouwens).

Die match is ook so fake als het maar kan zijn en volgens mij staat de winnaar vandaag al ergens op een papier en staat dit al vast.

Tyson is er 58, geen schijn van kans. Zal wel afgesproken zijn dat er een nipte overwinnig is voor diegene die het meest gebaat is bij de PR die het oplevert, en de andere krijgt dan een %-compensatie van de moniesss.

Tyson Jake interesseert mij geen hol, maar veel belangrijker dit weekend: Jon Jones tegen Stipe, én Oliveira Chandler, fingerlicking stuff
Alhoewel ik denk dat het Stipe ook geen hol meer interesseert, maar ergens hoop ik dat Aspinal in de ring stapt erna en de belt vraagt
Zolang ik Jones niet in de ring zie staan, ga ik ervan uit dat de fight niet doorgaat.

Maar imo kan die fight enkel een teleurstelling worden. Als Stipe verliest is hij toch niet zo goed al gedacht/gehoopt (en hij heeft jaren stil gelegen). Als Jones verliest is het ook omdat hij al zolang stil gelegen heeft en dan komt hijzelf nog met een reeks excuses af .

Terug
Bovenaan