Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Zolang ik Jones niet in de ring zie staan, ga ik ervan uit dat de fight niet doorgaat.

Maar imo kan die fight enkel een teleurstelling worden. Als Stipe verliest is hij toch niet zo goed al gedacht/gehoopt (en hij heeft jaren stil gelegen). Als Jones verliest is het ook omdat hij al zolang stil gelegen heeft en dan komt hijzelf nog met een reeks excuses af .
Akkoord, maar Jones gaat volgens mij wel met volle overtuiging voor de overwinning, Stipe weet ik het niet. Kerel is 43 en komt van een gruwelijke k.o, denk dat die gewoon nog wat wilt scheppen, maar hopelijk ben ik verkeerd.

Bo Nickal tegen Paul Craig wordt volgens mij ook wel zot.

Akkoord, maar Jones gaat volgens mij wel met volle overtuiging voor de overwinning, Stipe weet ik het niet. Kerel is 43 en komt van een gruwelijke k.o, denk dat die gewoon nog wat wilt scheppen, maar hopelijk ben ik verkeerd.
Dit.

Jones wint in de eerste ronde tegen Stipe. Daar zet ik alvast op in. Stipe heeft imo geen schijn van kans.

Denk eerder 2 de ronde by submission ook. Maar lijkt me ook wel dat Jones zen gameplan is om zen leeftijdsverschil meteen te capitaliseren en idd voor ronde 1 gaat.
Hopelijk wordt het een 5 ronder.

Denkt ge echt in de 1ste al?
Niet vergeten dat hij Gane in de eerste ronde na 2 minuten al kon submitten. Gane versloeg Dos Santos, Rozenstruik, Volkov, Lewis, Tuivasa,... enkel tegen Ngannou verloor hij. Was goed op dreef en werd de nr 1. contender. Jones deed hem eruit zien als een nieuweling binnen de UFC.

Stipe is al serieus op leeftijd binnen de sport en ligt al een tijd stil. Ja, ik zie Jones winnen in de eerste ronde :)

Edit: Jones kwam bovendien ook uit een periode van +3 jaar inactiviteit toen hij het opnam tegen Gane.

Niet vergeten dat hij Gane in de eerste ronde na 2 minuten al kon submitten. Gane versloeg Dos Santos, Rozenstruik, Volkov, Lewis, Tuivasa,... enkel tegen Ngannou verloor hij. Was goed op dreef en werd de nr 1. contender. Jones deed hem eruit zien als een nieuweling binnen de UFC.

Stipe is al serieus op leeftijd binnen de sport en ligt al een tijd stil. Ja, ik zie Jones winnen in de eerste ronde :)

Edit: Jones kwam bovendien ook uit een periode van +3 jaar inactiviteit toen hij het opnam tegen Gane.
Akkoord met alles, het enige verschil is, Stipe kan wel degelijk worstelen, Cyril niet.
En dat weet Jones ook wel, dus een takedown zoals tegen Cyril zie ik echt niet gebeuren.
Jones heeft het ook altijd moeilijk tegen grotere gasten (Reyes, gustafsson...), zo gemakkelijk gaat het hij toch nie hebben denk ik.

Akkoord met alles, het enige verschil is, Stipe kan wel degelijk worstelen, Cyril niet.
En dat weet Jones ook wel, dus een takedown zoals tegen Cyril zie ik echt niet gebeuren.
Jones heeft het ook altijd moeilijk tegen grotere gasten (Reyes, gustafsson...), zo gemakkelijk gaat het hij toch nie hebben denk ik.
Fair point.

We zullen zien! :cheer:

Tyson is er 58, geen schijn van kans. Zal wel afgesproken zijn dat er een nipte overwinnig is voor diegene die het meest gebaat is bij de PR die het oplevert, en de andere krijgt dan een %-compensatie van de moniesss.

De Jake kan alleen maar verliezen
Als hij wint , heeft hij gewonnen van een 58 jarige , als hij verliest heeft hij verloren tegen een gepensioneerde bokser.

Ik ken Tyson niet zo goed , maar die zie ik hem nu niet laten doen voor wat geld..

De Jake kan alleen maar verliezen
Als hij wint , heeft hij gewonnen van een 58 jarige , als hij verliest heeft hij verloren tegen een gepensioneerde bokser.

Ik ken Tyson niet zo goed , maar die zie ik hem nu niet laten doen voor wat geld..
Tyson heeft teveel trots en veel te veel geld om dit nog voor het geld te "moeten" doen.
ALS hij de kans krijgt doet hij de lichten uit bij Logan en zal hij niet de tijd vullen met rondjes te dansen.

Logan dat is diegene die alles zou doen voor geld, al heeft hij dat weliicht ook niet echt meer nodig.
Als dat er niet dik genoeg op ligt weet ik het ook niet meer.
Ik hoop dat de diamandjes van zijn nieuwe oorbeschermer het publiek in gemept worden. :cheer:

Hij heeft gewoon 1 goeie fail nodig in Logan zijn defense en 'lights out'. Maar father time speelt natuurlijk wel mee.

Mijn grootste gevecht zal zijn om wakker te kunnen blijven deze nacht, want ik wil het echt wel zien. :biglaugh:

Laatst bewerkt:
The main card starts at 8 p.m. ET. The main event should begin around 11:15 p.m. ET

Ik ken er niets van, maar ik zie dat ze dat uitzenden op Netflix .. :smile:

Klopt bovenstaande info? (quote) In dat geval zou ik wel eens kijken morgenvroeg.
ET = GMT -5 ; als ik het goed voor heb, dus 11pm = 5h smorgens hier in België.

Tyson heeft teveel trots en veel te veel geld om dit nog voor het geld te "moeten" doen.
ALS hij de kans krijgt doet hij de lichten uit bij Logan en zal hij niet de tijd vullen met rondjes te dansen.

Logan dat is diegene die alles zou doen voor geld, al heeft hij dat weliicht ook niet echt meer nodig.
Als dat er niet dik genoeg op ligt weet ik het ook niet meer.
Ik hoop dat de diamandjes van zijn nieuwe oorbeschermer het publiek in gemept
Ge volgt het precies allemaal niet zo goed.

Tyson is praktisch broke, van zijn 300 miljoen schiet nog 10 over.

En hij vecht tegen Jake, de broer van Logan….

Ik ken er niets van, maar ik zie dat ze dat uitzenden op Netflix .. :smile:

Klopt bovenstaande info? (quote) In dat geval zou ik wel eens kijken morgenvroeg.
ET = GMT -5 ; als ik het goed voor heb, dus 11pm = 5h smorgens hier in België.
Nee mijn netflix pagina zegt 02H00 am, maar ik weet niet of dat die match dan als is want er zijn nog gevechten. Dus zou kunnen dat die match erna is dat het inderdaad al snel een paar uur later is.

EDIT: bij de weddenschappen op unibet staat er ook 05h00 am dus je zal wel gelijk hebben.

Laatst bewerkt:
Ge volgt het precies allemaal niet zo goed.

Tyson is praktisch broke, van zijn 300 miljoen schiet nog 10 over.

En hij vecht tegen Jake, de broer van Logan….
Ja ik haal die namen door elkaar :)
En broke? zijn huidig vermogen is nog altijd rond de 10 miljoen dollar.... dat is een schijntje van zijn top jaren idd, maar broke? :laugh:
En hij krijgt sowieso 20miljoen voor die fight, of hij nu wint of niet.

20 jaar geleden zei Tyson dit:

“I’ve got the ability to stay in shape, but I don’t got the fighting guts anymore,” Tyson admitted. “I’m just fighting to take care of my bills basically.
“I know I didn’t have it in my stomach no more, but I was in dire needs to take care of my life. I don’t love this no more.”

Maar toch denken jullie dat dit een echt gevecht gaat worden? Bizar.

Dit gevecht doet mij denken aan Rocky VI waarbij een 60 jarige Rocky alsnog de ring in stapt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan