Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Maar toch denken jullie dat dit een echt gevecht gaat worden? Bizar.
Hopen ja :) , maakt mij ook persoonlijk niet uit wat er echt is of niet.
Ik wil gewoon die geblondeerde adonis zijn lichten zien uitgaan, zoals de meeste denk ik.

Als dat niet zo is, SO WHAT, beetje teleurstelling misschien maar dan nog. :biglaugh:

Hopen ja :) , maakt mij ook persoonlijk niet uit wat er echt is of niet.
Ik wil gewoon die geblondeerde adonis zijn lichten zien uitgaan, zoals de meeste denk ik.

Als dat niet zo is, SO WHAT, beetje teleurstelling misschien maar dan nog. :biglaugh:
Zou ik ook liefste van al hebben, maar volgens mij gaan ze gewoon beide paar keer neer gaan, en ist al lang afgesproken wie er gaat winnen.

Alleen, het zou wel een federal offense zijn als het te hard lijkt op omgekochte boel, want 't is wel degelijk een sanctioned gevecht, en niet zoals vorige keer tegen Roy jones.

Kunt ge live events op Netflix eigenlijk ook met vertraging kijken?

Stel ik sta om 7u op, en het is nog bezig.
Wat doet dat dan als ge begint te kijken? F1TV kunt ge dan kiezen 'Vanaf het begin" of "Live".

Ik neem aan dat het achteraf bekijken sowieso mogelijk is, maar zelfs daar niet zeker van...

Jake gaat voor de slap op Tyson zijn tenen staan voor de duidelijkheid.
Ja dat is ondertussen inderdaad al getoond via close up beelden.
Beetje uitdagen en dan staan roepen als een infantiel dat het aan Mike zijn houding ligt.

Oh pleaseeee 🙏 One good hard hit tegen dat vierkante smoelwerk...

Langs ene kant zin om vannacht even te kijken, langs de andere kant opnieuw het voorgevoel dat het teleurstellende bucht gaat zijn.

Tyson ziet er echt wel oud uit, los van het feit dat het nog steeds een beest is. Jake Paul is een redelijke atleet, fysiek op zijn toppunt, vol test/hgh, traint wel degelijk vollebak al jaren... Ik zie Jake liever eens bezig tegen gewoon een rasechte pro die op weg is naar een legit titel of een titelhouder zelf. Maar dat gaat ie nooit doen ofc want die wordt doodgeslagen.

Kunt ge live events op Netflix eigenlijk ook met vertraging kijken?

Stel ik sta om 7u op, en het is nog bezig.
Wat doet dat dan als ge begint te kijken? F1TV kunt ge dan kiezen 'Vanaf het begin" of "Live".

Ik neem aan dat het achteraf bekijken sowieso mogelijk is, maar zelfs daar niet zeker van...
Volgens mij ga je dat ook de dag nadien kunnen bekijken.

Ik heb niks met boksen, maar ik hoop dat Jake een goei pak krijgt. Irritante kwal.

Maar kans is reëler dat alles al is afgesproken. Draait ten slotte niet om het boksen, wel om de show en het geld.

Ik heb niks met boksen, maar ik hoop dat Jake een goei pak krijgt. Irritante kwal.

Maar kans is reëler dat alles al is afgesproken. Draait ten slotte niet om het boksen, wel om de show en het geld.
Jackie is inderdaad een vervelende kerel, maar mikey is ook gewoon een crimineel.

Maar goed, heerlijk dat Amerikaans spektakel. Die kunnen nog show maken rond iemand die een container buiten zet.

Ik ben nu aan't kijken maar ga het waarschijnlijk niet volhouden tot de echte fight.

Ik heb Tyson op TV gezien in zijn prime en dat was redelijk ongezien. Die zijn linkse was echt een aambeeld in the face. Zijn reflexen allen al:... waanzinnig.
Nu is het relatief unfair wegens het leeftijdsverschil maar ze hebben de rondes wel ingekort naar 2 minuten ipv 3 minuten. Dus de tactiek van de oude Tyson te vermoeien gaat minder helpen.
Sowieso gaat Paul "volgens mij" de eerste minuut shots nemen en wat lopen om Tyson moe te maken. Dit gezegd, die gast is ripped en eind z'n 20's dus op de top van zijn fysieke krachten. Vind het ook nen dikke asshole maar wel respect voor zijn commitment toch.

Dit gezegd, als het fixed is op voorhand kan alles gebeuren natuurlijk.

Ik ga jaarlijks naar een OG tent bokstournooi met wat amateur gevechten en een paar prof gevechten en dat is soms even plezant dan die "fixed" hyped fights.

Ik ben nu aan't kijken maar ga het waarschijnlijk niet volhouden tot de echte fight.

Ik heb Tyson op TV gezien in zijn prime en dat was redelijk ongezien. Die zijn linkse was echt een aambeeld in the face. Zijn reflexen allen al:... waanzinnig.
Nu is het relatief unfair wegens het leeftijdsverschil maar ze hebben de rondes wel ingekort naar 2 minuten ipv 3 minuten. Dus de tactiek van de oude Tyson te vermoeien gaat minder helpen.
Sowieso gaat Paul "volgens mij" de eerste minuut shots nemen en wat lopen om Tyson moe te maken. Dit gezegd, die gast is ripped en eind z'n 20's dus op de top van zijn fysieke krachten. Vind het ook nen dikke asshole maar wel respect voor zijn commitment toch.

Dit gezegd, als het fixed is op voorhand kan alles gebeuren natuurlijk.

Ik ga jaarlijks naar een OG tent bokstournooi met wat amateur gevechten en een paar prof gevechten en dat is soms even plezant dan die "fixed" hyped fights.
Zet u een kan koffie. Heerlijk. Daarna fijn uitslapen.

Terug
Bovenaan