kaydoh
Well-known member
Yup. Discolated.Iemand een idee waarom Whittaker zo snel afklopte? Was die zijn kaak aan het breken ofzo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup. Discolated.Iemand een idee waarom Whittaker zo snel afklopte? Was die zijn kaak aan het breken ofzo?
Damn...
Indrukwekkend
Gelukkig geen huis verwed![]()

Vraag me af dat puur door die facecrank was. Of misschien was er al iets mis door een eerder stoot/elleboog/whateverWhittaker zijn kaak gebroken.
Foto gezien... Ziet er extreem slecht uit.

Ja maar die voorste tanden staan zo naar binnen omwille van een stuk in de voorkaak die gebroken is.Kaak niet gebroken. "Enkel" zijn voorste tanden zijn ingedeukt.![]()
Klopt, postte op z'n socials dat het nu de moment is om eens heel den boel in orde te zetten.in zijn defense, 't is wel een probleem dat al langer aanwezig was (zijn tanden)
Klopt, postte op z'n socials dat het nu de moment is om eens heel den boel in orde te zetten.
True. Spijtig vind ik.Maar zelfs zonder dat probleem, geen idee wie zoiets kan tegenhouden (Khamzat)
't is overigens zonder judges...Aanstaande vrijdag bokst asshole Jake Paul tegen legend Mike Tyson. Dit wordt live uitgezonden op Netflix. De wedstrijd vindt plaats om 20u in Texas, wat neerkomt op 3u 's nachts bij ons. Jammer, want ik het het graag live gezien.
Zoals heel de wereld buiten de Paul broeders hoop ik dat Tyson wint, maar ik vrees toch dat Jake Paul aan het langste eind zal trekken.
Als je hem in het echt tegenkomt en je zou asshole tegen hem roepen dan denk ik dat hij eens goed lacht en zegt: "So **** what ?? I am a rich asshole and you are a poor ****. Hahaha!"Aanstaande vrijdag bokst asshole Jake Paul tegen legend Mike Tyson. Dit wordt live uitgezonden op Netflix. De wedstrijd vindt plaats om 20u in Texas, wat neerkomt op 3u 's nachts bij ons. Jammer, want ik het het graag live gezien.
Zoals heel de wereld buiten de Paul broeders hoop ik dat Tyson wint, maar ik vrees toch dat Jake Paul aan het langste eind zal trekken.

Zolang ik Jones niet in de ring zie staan, ga ik ervan uit dat de fight niet doorgaat.Tyson Jake interesseert mij geen hol, maar veel belangrijker dit weekend: Jon Jones tegen Stipe, én Oliveira Chandler, fingerlicking stuff
Alhoewel ik denk dat het Stipe ook geen hol meer interesseert, maar ergens hoop ik dat Aspinal in de ring stapt erna en de belt vraagt