Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar wat ik hoor, is het al een tijdje zeker dat hij naar Hyundai gaat. Is gewoon wachten op een officiële aankondiging van Hyundai na Japan. Munster is nog niet zeker of hij nog in actie gaat komen voor M-Sport volgend jaar. Kandidaten voor Fourmaux te vervangen daar zijn o.a. Sesks en Rossel.Fourmaux heeft ondertussen bevestigd dat hij een voorstel op zak heeft van Hyundai om een volledig seizoen te rijden in de 3de wagen.
Ford wil hem graag houden maar er is nog geen 'nieuw' contract voorstel.
Fourmaux in demand
Hopelijk draait het goed uit voor hem. Want dit is altijd een risico.Naar wat ik hoor, is het al een tijdje zeker dat hij naar Hyundai gaat. Is gewoon wachten op een officiële aankondiging van Hyundai na Japan. Munster is nog niet zeker of hij nog in actie gaat komen voor M-Sport volgend jaar. Kandidaten voor Fourmaux te vervangen daar zijn o.a. Sesks en Rossel.
De constructeurstitel is veel belangrijker voor Hyundai dan de individuele titel EN ze hebben de punten van Neuville nodig morgen en zondag. (Na het uitvallen van Mikkelsen)Om WK te worden moet het ook zaterdag en zondag tegenzitten voor Neuville hé.Ik ben echt niet voor anti supporteren, maar eig hoop ik toch dat tannak morgen ergens een fout maakt![]()