Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Laten ze nu serieus maar 1 superkort herhalingske zien van het tot hier toe belangrijkste moment.
 
jammer van het incident, want Stoffel is gewoon goed bezig nu. al lijkt het mij dat ze vooraan niet echt door rijden
 
Kak... Vandoorne was aan een van zijn mooiste races bezig na dat eerste incident. Spijtig, kon er niks aan doen.
 
Blijkbaar een serieus bultje in de weg daar.
Nu haat ik die straatcircuits nóg meer :unsure:
 
Dat incident met Lotterer. Was dat nu echt zo zwaar Lotterer zijn fout dat die daar een straf voor moet krijgen? Leek mij als Stoffel ruimte had gelaten er niks aan de hand was?

Hopelijk morgen wat beter. Stoffel is dit seizoen al altijd heel snel geweest. Zeker vandaag. Moet er toch eens uitkomen.
Geluk bij een ongeluk. Hij moet nu niet bij de eersten kwalificeren.
 
zo'n bult zit er ook in Monaco hoor.

dit ziet er ook wel tof uit
Dat is volledig op eleven sport uitgezonden. Bij de kwalificaties was ik enthousiast.

Maar de races waren met 3 tegelijk.
Wie na bocht 3 eerste was won ook ineens. Die daarachter konden gewoon niks zien en moesten een gat van 10 seconden laten vallen.
 
Dat incident met Lotterer. Was dat nu echt zo zwaar Lotterer zijn fout dat die daar een straf voor moet krijgen? Leek mij als Stoffel ruimte had gelaten er niks aan de hand was?
Lotterer was wel heel laat met naar links te gaan. Ik twijfel eerlijk gezegd of Stoffel hem gezien had. Hij zal 'm in elk geval niet verwacht hebben want Lotterer bleef wel heel lang achter Stoffel hangen.
 
Dat incident met Lotterer. Was dat nu echt zo zwaar Lotterer zijn fout dat die daar een straf voor moet krijgen? Leek mij als Stoffel ruimte had gelaten er niks aan de hand was?
mja, Lottere kwam gewoon van te ver. had Vandoorne ruimte gelaten, had hij ook zijn bocht gemist, denk ik.
 
Terug
Bovenaan