Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Oververdiend gewonnen. Zoals hij zelf zei, dat had gisteren ook zo moeten zijn.
 
Sterk weekend van Stoffel. Oververdiend gewonnen vandaag en gisteren was hij eigenlijk ook al de beste van het veld. Fijn om de oude Stoffel terug te zien.
 
Klinken al die volksliederen alsof ze uit een karaokebar komen? Lol.

Verschrikkelijke regie vandaag ook. Ik vond het een heel moeilijke race om te volgen. Vaak veel te late cuts bij het volgen van een duel. Je weet de helft van de tijd niet meer naar wie je aan 't kijken bent.
 
Wehrlein is toch een nijdig ventje en slechte verliezer hoor :p het kostte hem de grootste moeite om zijn trofee omhoog te steken, en bij de champagne bolde hij het gewoon meteen af.
 
Klinken al die volksliederen alsof ze uit een karaokebar komen? Lol.

Verschrikkelijke regie vandaag ook. Ik vond het een heel moeilijke race om te volgen. Vaak veel te late cuts bij het volgen van een duel. Je weet de helft van de tijd niet meer naar wie je aan 't kijken bent.
ja, bij de crash van Di Grassi wisten ze blijkbaar óók al niet dat ze hun replay vóór het incident moesten beginnen...
 
Sterk weekend van Stoffel. Oververdiend gewonnen vandaag en gisteren was hij eigenlijk ook al de beste van het veld. Fijn om de oude Stoffel terug te zien.
Dat zat eraan te komen. Heeft héél dit seizoensbegin, toch al echt klote pech gehad, maar hij was dit weekend in topvorm. Verdiende overwinning vandaag!

PS. Ik vind qua spanning de Formula E zowiezo héél wat beter dan de F1. Véél crashes, véél verschillende winnaars, attack modes ..
Het is allemaal wat saaier in de F1.
 
Laatst bewerkt:
Toch twee prachtige races dit weekend.
Eindelijk Stoffel!

Regie kan beter ja. De marchalls zijn toch al veel beter in opruimen. Dat was vroeger altijd een kwartier.
 
Laatst bewerkt:
Toch twee prachtige races dit weekend.
Eindelijk Stoffel!

Regie kan beter ja. De marchalls zijn toch al veel beter in opruimen. Dat was vroeger altijd een kwartier.
na de crash van Di Grassi nochtans enkel de wagen opgeruimd. de baan lag daar nog vol debris.
 
Daar zitten 3 sensors in de baan.
Denk dat de piloten wel exact weten waar die zitten. Kwam niet echt overeen met de markering dit weekend.
 
Wehrlein is toch een nijdig ventje en slechte verliezer hoor :p het kostte hem de grootste moeite om zijn trofee omhoog te steken, en bij de champagne bolde hij het gewoon meteen af.
Hij is naar zijn team gelopen en heeft zijn champagne daar leeggespoten. Dus zo nijdig zal hij niet geweest zijn.

Top voor Stoffel! Duidelijk graag in Rome :)
 
lol, ik las vanavond: Neuville heeft de rally van Sanremo gewonnen, met 3s voorsprong op Tanak.
Dacht ff, heb ik iets gemist of zo, was er een WRC rally dit weekend of zo :thinking:
Maar blijkbaar niet. Ze doen grofweg maar 1 WRC rally per maand (behalve juni & augustus). Tijd te veel die mannen, ze zouden beter die lokale rally's ook laten meetellen voor het kampioenschap
 
Klinken al die volksliederen alsof ze uit een karaokebar komen? Lol.

Verschrikkelijke regie vandaag ook. Ik vond het een heel moeilijke race om te volgen. Vaak veel te late cuts bij het volgen van een duel. Je weet de helft van de tijd niet meer naar wie je aan 't kijken bent.
Ja, dit weekend nog eens een race gekeken (omdat er nog altijd geen F1 was..), en dit viel me toch ook enorm op. Je zou daar toch meer van verwachten.. Ik vind het er ook nog altijd amateuristisch rijgedrag uitzien wel, precies een bende simracers die naar niet veel kijken.

Knap van Stoffel wel!

:thumb:
 
Iemand die het Amerikaans supercross seizoen volgt? Gisteren 1 van de zwaarste crashes die ik al gezien heb. (Crash). Wedstrijd werd stilgelegd voor zorgen toe te dienen. 15 min na de crash staat hij opnieuw aan de start en finisht op het podium. :crazy:
 
Ik had het al zien passeren. Heb ook al veel valpartijen gezien, maar op deze manier echt nooit. :eek: Straf dat hij na die smak gewoon weer meerijdt en zelfs derde wordt!
 
Ik begin altijd te kijken maar haal eigenlijk nooit het einde van het seizoen. Het is dan ook week na week hetzelfde. Voor dit jaar had ik er dan ook al de brui aan gegeven.
Dit gezegd zijnde, dit is inderdaad een stevige val. Straf dat hij nog op staat en dan nog eens podium rijdt. Maar iedereen weet wel dat motorcrossers harde kerels zijn. Zich van het circuit af laten dragen zoaks Iserbyt in Zolder is er bij die mannen niet bij.
 
Neuville ligt voorlopig aan de leiding in Kroatië. Hopelijk kan hij de lijn doortrekken, dan zou hij aan de leiding komen in het kampioenschap.
 
Neuville ligt voorlopig aan de leiding in Kroatië. Hopelijk kan hij de lijn doortrekken, dan zou hij aan de leiding komen in het kampioenschap.
Ogier was eigenlijk iets sneller vandaag, maar doordat Rovenperra van de baan ging, moest hij uitwijken, en als gevolg daarvan, had hij een lekke band waardoor hij 6 sec tijd verloor. Daarna was er iets mis met de afstelling van de wagen waardoor hij nogmaals 6 sec verloor.

Maar goed, dat is allemaal part of the game.
 
Terug
Bovenaan