Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Zaterdagavond alweer de eerste Formule E race (in Mexico). Ik zal een van de weinigen zijn maar ik ben alvast hyped om die Gen3 auto's in race trim te zien. Er zijn blijkbaar wel nog altijd wat issues met de Gen3 auto's... Hopelijk niet al te erg in de race. Tis vooral uitkijken naar DS Penske (met Vandoorne en Vergne) en Maserati. Beide teams waren in de pre-season test op het Ricardo Tormo circuit in Valencia snel en vooral betrouwbaar. Maserati (of toch vooral Günther) was het snelst eigenlijk, dat team is ook DS-aangedreven. Dus verwacht ik wel het meest van. Ook van McLaren dat de boel van Mercedes EQ heeft overgenomen, die zaten er ook goed bij. Nio, dat al jaren een staartteam is verwacht ik ook wel sneller te zijn nu, ergens in de middenmoot of mss subtop.
Ik kijk ook altijd FE races. Ik vind dat eigenlijk meestal beter dan F1.


Gisteren die preview van het seizoen bekeken. Ik moet zeggen.... Die nieuw auto's die zien er niet echt uit. Net speelgoed auto's. Als je dan daartussen beelden ziet van vorig seizoen die zagen er 10 keer zo goed uit.


Maar als ze mooiere races geven, dan is het mij allemaal goed.
 

Looks legit :ROFLMAO:
Maar fijn dat ze stagairs eerste jaar digital design ook een kans geven. :unsure:

FmQmh05XEAA8R_S
 
Ik kijk ook altijd FE races. Ik vind dat eigenlijk meestal beter dan F1.


Gisteren die preview van het seizoen bekeken. Ik moet zeggen.... Die nieuw auto's die zien er niet echt uit. Net speelgoed auto's. Als je dan daartussen beelden ziet van vorig seizoen die zagen er 10 keer zo goed uit.


Maar als ze mooiere races geven, dan is het mij allemaal goed.
Na FP1 gisteren hebben die autokes me wel overtuigd 😀

Gaan goed vooruit en heel twitchy.
 
Ik vind ze geweldig. Anderzijds ist wel grappig hoe verdeeld de meningen zijn, maar die Gen 3 auto's, daar ben ik wel echt fan van.
 
meer dan de helft is toch in europa? maar ja, in de buurt is relatief. Op't einde van het jaar in Duitsland
 
damn, Di Grassi krijgt hier pole kado, bijna. zowel in de halve als in de finale maakt zijn tegenstander fouten.
 
Wordt dat beeld van het scherm in de cockpit nu echt geblurred? Dat is nu net het interessantste om te zien. Straks gaan ze dat in F1 ook nog doen.
 
Amai, als DS niet snel kan achterhalen waarom ze niet mee kunnen met de top, wordt het een kakjaar als Vandoorne fan :(
Dan is het hopen dat hij op zijn minst Vergne af en toe kan verslaan.
 
Amai, als DS niet snel kan achterhalen waarom ze niet mee kunnen met de top, wordt het een kakjaar als Vandoorne fan :(
Dan is het hopen dat hij op zijn minst Vergne af en toe kan verslaan.

Nu al 2 keer dat ze goed zijn in de Free Practice en dan bij Quali geraken ze niet vooruit. Geen goed signaal inderdaad.
 
Terug
Bovenaan