Algemeen WK 2022 nieuws

Nog eens een oproep ivm de WK prono:

We zien dat veel mensen zich aanmelden voor de prono, maar dat niet melden in het topic. We krijgen veel aanmeldingen in de pool met gekke namen, die we niet kunnen terug relateren aan gebruikers van BG. Dus zie je je naam nog niet in de pool, kom dat even melden in het topic. We willen namelijk alleen BG leden toelaten.


Registreren voor de prono kan nog steeds via dit topic.
 
Is er ondertussen nog geen controverse over de WK-bal?
Toch ook een vaak terugkomend fenomeen :unsure: (bv. de befaamde Jabulani zwabberbal)
 

Meanwhile
giphy.gif


(sponsordeal met Adidas)
 
Toch geen bier in en rond de stadions zegt Qatar nu :laugh: .

Wat een klucht jongens dit WK wat een klucht. Zelfs als gematigd voetballiefhebber mis ik amper matchen normaal van een WK maar nu kan t me niks schelen dat ik moet werken.
Valt ook niets van te merken dat dit zondag begint. Geen reclame in de café's om de matchen van de Belgen op het grote scherm te volgen. In het straatbeeld heb ik misschien 1-2 verdwaalde Belgische vlaggen zien hangen aan de ramen. Het leeft absoluut niet.
 
Toch geen bier in en rond de stadions zegt Qatar nu :laugh: .

Wat een klucht jongens dit WK wat een klucht. Zelfs als gematigd voetballiefhebber mis ik amper matchen normaal van een WK maar nu kan t me niks schelen dat ik moet werken.

Behalve voor de FIFA-bobo's in de skyboxen. Daar zal wel nog alcohol beschikbaar zijn :)

Op het FIFA fan festival is het ook nog te verkrijgen, aan de schappelijke prijs van 13,5 euro per halve liter.

 
Terug
Bovenaan