Algemeen WK 2022 nieuws

Mja, iedereen krijgt daar ook een vrije dag... Zo zot moet het hier echt niet worden hoor.

Het verbaast me ook dat er daar niet meer gewonden of doden vallen, als je dat ziet... Ze zijn daar gewoon gek als het op voetbal aankomt.
 
Ik ga echt geen vrij nemen om in Brussel te gaan rotten tussen wat ladderzatte mensen met stinkadem, ook al ben ik een enorme fan van de Rode Duivels.

Brussel is zo al een schijtstad om naar te gaan, laat staan als ge bijna niet weet hoe ge er vlot buiten geraakt.
 
Ik ga echt geen vrij nemen om in Brussel te gaan rotten tussen wat ladderzatte mensen met stinkadem, ook al ben ik een enorme fan van de Rode Duivels.

Brussel is zo al een schijtstad om naar te gaan, laat staan als ge bijna niet weet hoe ge er vlot buiten geraakt.
De trein?
 
Meer dan 20 gewonden gevallen bij de feestelijkheden in Argentinie, ging er inderdaad niet heel ordelijk aan toe.

Voorts wonen er in Argentinie 45 miljoen mensen en in Buenos Aires metropool alleen al 15 miljoen mensen. Er zijn maar 10 landen in gans Europa die beter doen dan Buenos Aires. Als die dan nog eens allemaal vrij krijgen en voor het merendeel een leven hebben dat toch een pak minder aangenaam is dan het onze, is het niet zo verbazend dat die zo compleet uit hun dak gaan toch. Cru om te zeggen, maar voetbal is gewoon hun leven want de rest stelt niet veel voor.
 
Ik denk dat er weinig dingen zo vreselijk zijn als de trein in België, laat staan als die overvol is. :unsure:
20 jaar geleden was dat vreselijk maar nu niet meer vind ik. Ofwel blijf ik het vergelijken met 20 jaar geleden. Dat was echt niet normaal toen. Met 3 op een klein bankje en meestal 2 rokers. Aan de overkant idem. Redelijk claustrofobisch….
 
Cru om te zeggen, maar voetbal is gewoon hun leven want de rest stelt niet veel voor.
Dit ook wel hoor.
Er wordt altijd wel verwezen naar cultuur en mentaliteit maar uiteindelijk komt het er ook op neer dat bij veel écht voetbalgekke landen er gewoon quasi geen alternatief is om je zinnen eens te verzetten of te ontsnappen aan de dagelijkse miserie.
 
Meer dan 20 gewonden gevallen bij de feestelijkheden in Argentinie, ging er inderdaad niet heel ordelijk aan toe.

Voorts wonen er in Argentinie 45 miljoen mensen en in Buenos Aires metropool alleen al 15 miljoen mensen. Er zijn maar 10 landen in gans Europa die beter doen dan Buenos Aires. Als die dan nog eens allemaal vrij krijgen en voor het merendeel een leven hebben dat toch een pak minder aangenaam is dan het onze, is het niet zo verbazend dat die zo compleet uit hun dak gaan toch. Cru om te zeggen, maar voetbal is gewoon hun leven want de rest stelt niet veel voor.
Verbaast me niets na enkele filmpjes die ik vandaag te zien kreeg. Onder andere een man die het nodig vond om een verkeerslicht te beklimmen en dat vervolgens afbreekt en hij achterover valt. Of een resem mensen die aan het springen waren op zo'n minuscuul dak dat dan inzakt. :unsure:
 
Hopen dat Messi na zijn pensioen op een of andere manier rust kan vinden, want die heeft nu ook een soort godenstatus in Argentinië.
Er zijn wel meer celebs (o.a. voetballers) er volledig onderdoor gegaan na hun carrière.

In dit geval beste vergelijking Maradona, die is na zijn carrière compleet wacko gegaan. Gelukkig voor Messi lijkt hij een veel rustiger karakter te hebben, en een goede familie.

Ik bedoel maar: Messi is nu zó beroemd dat het waarschijnlijk vervelend wordt :p
 
Hopen dat Messi na zijn pensioen op een of andere manier rust kan vinden, want die heeft nu ook een soort godenstatus in Argentinië.
Er zijn wel meer celebs (o.a. voetballers) er volledig onderdoor gegaan na hun carrière.

In dit geval beste vergelijking Maradona, die is na zijn carrière compleet wacko gegaan. Gelukkig voor Messi lijkt hij een veel rustiger karakter te hebben, en een goede familie.

Ik bedoel maar: Messi is nu zó beroemd dat het waarschijnlijk vervelend wordt :p
Maradona was tijdens zijn carrière al compleet wacko, dus niet echt te vergelijken ;-)
 
Terug
Bovenaan