Algemeen WK 2022 nieuws

Allè 4 goei matchen gezien met veel doelpunten vandaag en toch wel wat te bespreken

nee nee Karl gaat het over Messi hebben en het Mexicaanse shirt. Fck off gast
 
trouwens, die nederlandse scheidsrechter Makkelie zou holebi zijn, en die stond daar ook gewoon een wedstrijd te fluiten :unsure:

Makkelie is idd homo. Fluit ook voor veel geld in Saoudi Arabie.

Homofiele buitenlanders is in die contreien trouwens geen probleem zolang ze er maar niet mee te koop lopen.
 
Niet echt nieuws, maar iets dat ze ne keer zouden moeten proberen, gewoon Aster eens inzetten als commentator tijdens een wedstrijd met echte inzet voor de RD. Hij blijft ingezet worden voor de iets mindere matchen, of nu voor de Brazilianen, waarbij je 90% van tevoren weet wie er zal winnen...

Maar voor mij lijkt het een commentator's curse in omgekeerde zin bij hem. Door zijn random zaken die ie er soms tussen gooit lijkt het alsof hij het spel beïnvloedt zodat er open spel ontstaat (als dat al bestaat, maar ik geloof daar dus in). Of het zou gigantisch toeval moeten zijn...

Ik verkies Aster dus boven Joos, raar maar waar... Joos zijn 'dit lijkt op de goal van 3 weken terug in die match' is al fel gebeterd, maar ik blijf dus toch die vibe hebben bij hem...

Of er zou een nieuwe Rik De Saedeleer moeten opduiken bij de VRT :unsure:
 
Franky Vanderelst in Villa sporza vond San Siro het mooiste/indrukwekkendste stadion waarin hij gespeeld heeft. Allee man, ge hebt de openingsmatch van het WK '86 tegen thuisland Mexico gespeeld in Azteca, na Maracana toch wel het meest legendarische stadion in de wereld
 

Juist keuze lijkt me.

Druk gaat wel heel hoog zijn natuurlijk. Toernooi in eigen land, volgend op een compleet gefaald toernooi.
Was eigenlijk hetzelfde zo op het WK 2006 in eigen land. Toen was het EK 2004 ook op een flop uitgedraaid. Ze zullen er wel staan in 2024
 
Terug
Bovenaan