Algemeen Wielernieuws

^je bent vals plat vergeten. Is even slecht al alles wat je opsomt, op lantern rouge na.

Rode lantaarn, daar heb ik eens een seizoen naar geluisterd. Echt vreselijk geouwehoer, oren bloedde gewoon naar het einde toe. En altijd het natje, het verstehen en erklaren, pffff. Probeer jezelf niet tot product te maken, de koers is het product.
En wat zijn dan wel aanraders volgens u?

En wat zijn dan wel aanraders volgens u?
Beter Worden Podcast
Live slow ride fast (afhankelijk van welke gasten, maar Thomas Dekker absolute koning natuurlijk
De Grote Plaat
Life in the peloton

Al moet ik wel zeggen dat deze vooral over het leven op en naast de fiets gaan, en minder over de actualiteit.

Lanterne Rouge voor't eerst eens naar proberen te luisteren na de Omloop. VRESELIJKE stemmen. Na 3 minuten afgezet. De inhoud mag dan nog interessant zijn, maar naar zo'n irritante stemmen kan ik niet luisteren.
En daar hebben veel podcasts helaas last van.
Die van het Nieuwsblad had ik eens beluisterd als preview op't voorjaar, ook daar heb me moeten doorsleuren door het bedenkelijk niveau van praten. https://open.spotify.com/show/7EnDVN1Ad7PUwNPkjlMG5Q
HLN mag dan mss wel de mooiste audio hebben (Wuyts, Vlaeminck en gasten), maar dat is inhoudelijk dan weer maar zozo. https://open.spotify.com/show/2Awpk1HA0vi3V4iJqsrPG6

En dit is gewoon lullen over wielermanager: https://open.spotify.com/show/5M3gOnGesNzkcKjE02KdEr

😵‍💫😵‍💫
De minister van Toerisme en Post ... in een land met minder inwoners als Knokke. Die gast moet zich wel erg belangrijk voelen :laugh:

De Beyondwielerpodcast ! ;)
Iedere podcast tenminste discussie :D

Met een wekelijkse sectie "het Kendelke van de week" waarin er een bedenkelijke uitspraak op tafel wordt gegooid en besproken door de panelleden.
Deze week:

(over Asgreen, nvdr) Laat ons nu toch ook niet doen alsof hij na Vlaanderen nog zoveel zotte koersen gereden heeft eh :p
Doen alsof “ik heb wel de ronde gewonnen eh gasten, ik rij enkel maar topkoersen” opgaat voor hem is wel kort door de bocht :p

Goh, 't zal nooit een veelwinnaar zijn en heeft vorig jaar precies toch ook wel wat gesukkeld met zijn gezondheid op cruciale moment en desondanks toch maar mooi podium Strade achter twee fenomenen en bijna de afsluitende ITT gewonnen in de Tour. Dan heb je wel de kwaliteiten om te zeggen dat je liever focust op de knikkers ipv Le Samyn. Dus ik kan Reverz wel volgen. Samyn is gewoon het risico niet waard.

De docureeks over seizoen 2022 van Jumbo Visma staat nu op Amazon Prime. Proefperiode van 30 dagen is gratis, daarna 3 euro per maand. En later deze maand komt ook nog de reeks over QS op dat platform.

Voor een stuk promo natuurlijk maar toch ook interessant om een blik achter de schermen te krijgen.

De docureeks over seizoen 2022 van Jumbo Visma staat nu op Amazon Prime. Proefperiode van 30 dagen is gratis, daarna 3 euro per maand. En later deze maand komt ook nog de reeks over QS op dat platform.

Voor een stuk promo natuurlijk maar toch ook interessant om een blik achter de schermen te krijgen

Ging da ook niet uitkomen op netflix?

Goh, 't zal nooit een veelwinnaar zijn en heeft vorig jaar precies toch ook wel wat gesukkeld met zijn gezondheid op cruciale moment en desondanks toch maar mooi podium Strade achter twee fenomenen en bijna de afsluitende ITT gewonnen in de Tour. Dan heb je wel de kwaliteiten om te zeggen dat je liever focust op de knikkers ipv Le Samyn. Dus ik kan Reverz wel volgen. Samyn is gewoon het risico niet waard.
Raar dat je een quote zet uit een ander topic :P

De itt was ook in 2021. Ja weliswaar na de ronde dat klopt. Maar 2021 was een goed jaar voor hem.
Begrijp me niet verkeerd het is geen slechte renner eh. Maar vorig jaar was het toch maar wat matig en voor 2021 was het ook niet dat het de superster was.
Een beetje raar dat je dan een status zou hebben waarbij je te goed zou zijn voor Le Samyn. Hij moet ook gewoon zijn koersdagen hebben en reed ook gewoon de trofeo Palma en Figueira. Ja sorry maar dan is Le Samyn toch een iets “betere” koers om wat ritme en koersdagen te hebben :P
Uiteindelijk is elke koers een risico. Maar als renner die niet de absolute superster is moet je ook gewoon soms koersen rijden omdat het moet, niet omdat je wilt of omdat het zo ideaal is. Niet iedereen heeft de luxe van een WVA waar je u enkel maar focust op wat jij zelf belangrijk vindt en gewoon zelf kan bepalen wat je rijdt en niet.

Terug
Bovenaan