kimme1975
Well-known member
We zullen het gauw weten of VDP effectief iets te verbergen heeft omwille van zijn nieuwe haarlook..![]()
Matt Stephens op Instagram : "HAIRDRYERS X MATHIEU VAN DER POEL‘ 💨 🚴🏼 A very special edition! From room 104 at the Hotel Syncrosfera in Spain I review the ‘CARTEC ON WHEELS’ hairdryer that pumps out cool to warm air using power numbers that most
2,090 likes, 102 comments - realstephens op November 16, 2022: "HAIRDRYERS X MATHIEU VAN DER POEL‘ 💨 🚴🏼 A very special edition! From room 104 at the Hotel Syncrosfera in Spain I review the ‘CARTEC ON WHEELS’ hairdryer that pumps out cool to warm air using power numbers that most hairdryers...www.instagram.com
VDP goes Phil!
Als hij ook zo een 2011 seizoen kent dan gaan we onze duimen en vingers aflikken
Phil blijkbaar ook heel openhartig in zijn nieuw boek over de donkere periode in het wielrennen. Toch altijd een beetje dubbel als je bepaalde namen noemt en laat uitschijnen alsof jij de goeie bent en het slachtoffer.
Ik hoop dat Phil alles proper deed, en ga daar ook vanuit (al is 2011 echt wel licht verdacht maar bon), maar ik heb er toch een dubbel gevoel bij.
Vooral omdat hij ook Quick-Step noemt, toch een voormalig broodheer en een ploeg waar hij graag gereden heeft en ook successen heeft geboekt.
Ik denk dat ik zijn boek wel ga aanschaffen om het fijne ervan te ontdekken.
Blijkbaar is Alpecin dan toch niet echt gezond voor hoofdhaar..

.
.