belvedere86
Well-known member
Patje in VLV.Van waar heb je die info?
Als hij niet braaf is steken ze hem in het bagageruim, dat is wat wel op waarheid gebaseerd is!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Patje in VLV.Van waar heb je die info?
Als hij niet braaf is steken ze hem in het bagageruim, dat is wat wel op waarheid gebaseerd is!
Dat verklaart veel. Ik kijk die garbage nietPatje in VLV.

Leer je nochthans veel bij. oi22Dat verklaart veel. Ik kijk die garbage niet![]()
www.instagram.com

Sommige mannen hebben ook zo een verlengde headtube nodig zonder zwanger te zijn![]()
Lizzie Deignan MBE op Instagram : "Like medicine for my soul 🥰 After being trapped inside due to high temperatures, fatigue and morning sickness it felt like magic to get out on my bike! It’s amazing the difference a few days can make in this pregnan
10K likes, 163 comments - l_deignan op August 6, 2022: "Like medicine for my soul 🥰 After being trapped inside due to high temperatures, fatigue and morning sickness it felt like magic to get out on my bike! It’s amazing the difference a few days can make in this pregnancy, some days hauling...www.instagram.com
Chapeau dat je toch de moed hebt om nog op uw fiets te kruipen ook al sta je bijna op bevallen. Toch zeker aangezien fietsen niet zonder risico is.
Die verlengde headtube maakt het wel af![]()

Sommige mannen hebben ook zo een verlengde headtube nodig zonder zwanger te zijn![]()

Vaak hebben ze wel een buik die zich kan meten met die van LizzieSommige mannen hebben ook zo een verlengde headtube nodig zonder zwanger te zijn![]()

![]()
Dit hou je toch niet voor mogelijk…
Wat zou de familie Evenepoel betalen om hun jongste telg zo te lanceren?
Ons Lies wist meer jong!Hehehe. Even deze post van 2 januari er bij nemen.
Van Vleuten zat zondagochtend, voordat de laatste etappe begon, al met haar hoofd bij de komende WK in Australië. De Vuelta was een welkome voorbereiding op de wegwedstrijd, waar ze haar derde grote doel van het wielerjaar wil bereiken. Afgelopen week trainde ze drie dagen op rij extra, op racedagen, om maar zo goed mogelijk aan de start te verschijnen in Wollongong.
Dat Van Vleuten een klasse apart bij de vrouwen ben ik volledig mee akkoord. Maar een prof bij de mannen die zijn peren ziet om haar te volgen kan mss best zijn fiets aan de haak hangen.Die vuelta voor vrouwen is dan ook maar een klein rondje van 5 dagen in Spanje natuurlijk.
ritjes van 96km en 1600hm, sorry maar dat is nu toch ook niks zwaar. Dat is de moeite bijna niet dat ze haar koersschoenen aandoet. Heeft begot 2u28min op de fiets gezeten 9 september.
Ik snap dat voor sommige vrouwen het niet simpel is omdat ze gewoon semi-prof zijn. Maar een Annemiek Van Vleuten is van het niveau dat sommige mannelijke profs toch serieus hun peren zullen zien. Voor haar is zo een rit niks, en kan je gerust nog wel 50km bijtrainen.
Niet elke prof natuurlijkDat Van Vleuten een klasse apart bij de vrouwen ben ik volledig mee akkoord. Maar een prof bij de mannen die zijn peren ziet om haar te volgen kan mss best zijn fiets aan de haak hangen.

Geloof je dat echt? Tenzij mss een sprinter maar dan nog, Lawrence Naessens rijdt 4'23 waar zij 5' nodig heeftNiet elke prof natuurlijk
Maar echt wel profs die bij een ritje op de redoute dit niet kunnen neerzetten.
De Lau rijdt dan ook aan 546w omhoogGeloof je dat echt? Tenzij mss een sprinter maar dan nog, Lawrence Naessens rijdt 4'23 waar zij 5' nodig heeft
14 MOVISTAR Team 15 392
15 TEAM ARKEA - SAMSIC 15 118
16 EF EDUCATION - EASYPOST 14 984.32
17 TEAM BIKEEXCHANGE - JAYCO 14 962.83
18 Cofidis 14 812
19 LOTTO SOUDAL 14 135
20 ISRAEL - PREMIER Tech 13 436.6
Ze kunnen er bij Lotto stilaan een streep door trekken om top 18 te halen. Enige hoop lijkt me Wellens die een geweldig Italiaans najaar rijdt.
?