iceman160487
Well-known member
Als we Vocsnor zelf mogen geloven gaat vandaag zijn whr sneuvelen… door een semiprof dan nog
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel een idee. Al kan die evengoed op 2 seconden eindigen danWR vermorzeld!
Stream was slecht. Geen data beschikbaar. Van Ineos verwacht je beter.
Als Ganna er zich op toelegt, dan gaat die los over de 56km/u en welk monster kan dat dan breken?

Inderdaad, schaamteloos slecht parcours.Wat een draak van een parcours die mtb wedstrijd in de europe games. 1 ronde gekeken en direct uitgezet. Nog saaier dan een doorsnee crossparcours in een Vlaams stadspark
Gezien men toch altijd bezig is met het maniakaal verbeteren van het materiaal verwacht ik dat dat met de jaren toch nog hier en daar scherper wordt gesteld hoor.WR vermorzeld!
Als Ganna er zich op toelegt, dan gaat die los over de 56km/u en welk monster kan dat dan breken?
Ik zie nog wel enkele mogelijkheden voor een Van Aert of op termijn misschien Evenepoel?WR vermorzeld!
Yup, als je dan leest dat ze hun docu rond Ganna "Sixty in Sixty" willen gaan noemenOoit gaat er wel weer eens iemand over, maar kans lijkt me groot dat nà Ganna de recordpogingen een hele poos gaan stilliggen.

INEOS is zo wetenschappelijk bezig maar de grootste talenten van de afgelopen 5 jaar kunnen ze niet detecteren of verleiden![]()
Uhm wat zeg je nuINEOS is zo wetenschappelijk bezig maar de grootste talenten van de afgelopen 5 jaar kunnen ze niet detecteren of verleiden![]()
Daarnaast hebben ze nu een enorm zotte lichting zitten.
Nu ga je van wetenschappelijke aanpak naar personeelsbeleid.En toch vallen die allemaal in het niets bij de Slovenen, Vingo, MVDP, WvA en misschien zelfs Evenepoel.
Vorig jaar won INEOS trouwens nog de Giro. Maar dat volstaat niet voor een team waarbij de Tour de heilige graal.
Ze zijn hun status wel wat kwijt.
Maar ja, mijn stelling was sowieso wel wat overdreven.
En toch vallen die allemaal in het niets bij de Slovenen, Vingo, MVDP, WvA en misschien zelfs Evenepoel.
Vorig jaar won INEOS trouwens nog de Giro. Maar dat volstaat niet voor een team waarbij de Tour de heilige graal.
Ze zijn hun status wel wat kwijt.
Maar ja, mijn stelling was sowieso wel wat overdreven.