Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kleine heeft getekend bij Trek-Segafredo he, ok crossen zal hij nog bij zijn pa doen dat kloptHopelijk kan de kleine Nys wat presteren deze winter, anders zal er bij de mannen niet veel meer overschieten van de lions.
Van der Haar rijdt daar ook nog hé. Zonder de toppers van op de weg rijdt die wel constant in beeld (en Aerts langs de kant). En met Ronhaar hebben ze toch één van de beste jongeren in huis, wie weet kan hij dit seizoen een stapje vooruit zetten.Ik vrees dat we van de Lions weinig gaan zien deze winter.
De broers Aerts en hun jongerenselectieWat blijft er eigenlijk nog over van die Tormans ploeg?

Teuns per direct naar Israel
Benieuwd hoeveel geld Israel daar tegen aangegooid heeft zeg. Niet enkel Teuns contract maar ook nog eens Bahrain iets moeten betalen waarschijnlijk. Ultieme poging om zich nog te redden waarschijnlijk. Gooien zelfs een renner buiten om plaats te maken voor Teuns.

Tellen de punten die Teuns al verdiend heeft nu voor Isreal of blijven die achter bij Bahrein? Want in het verleden gebeurde het ook wel eens dat ploegen renners kochten speciaal omdat die veel punten had. Maar dat gebeurde dan na het seizoen.
Is dat echt de reden of zit er gewoon iets scheefs tussen Teuns en Bahrein. Die huiszoekingen en zo?
Als het echt om de punten te doen vrees ik toch ook dat het weinig effect zal hebben. Zullen het toch vooral met de renners die ze al hebben moeten doen.
De Italiaanse najaarskoersen gaan wel interessant worden, daar kan mogelijks bijna letterlijk gevochten worden om de punten. Die gaat hij ook rijden. Woods en co gaan ze daar dan ook zeker inzetten. Movistar kan toch maar beter een goede Vuelta rijden.EDIT: nvm Teuns rijdt Spanje blijkbaar. Beetje vreemd Ik neem ook aan dat die naar het WK zal gaan om te knechten.
.De Tour is 12 dagen gedaan? Buiten San Sebastian viel er niks te rijden. De meeste renners die de Tour en Vuelta combineren rijden tussenin geen koersen meer.Toch vreemd dat hij geen wedstrijden meer op het programma had na de Tour. En dat voor iemand van zijn kaliber.

Maar de Vuelta stond niet op zijn programma. Israël neemt hem wel mee, Bahrein was dat niet van plan, hij zou geen enkele wedstrijd meer rijden. Is toch heel vreemdDe Tour is 12 dagen gedaan? Buiten San Sebastian viel er niks te rijden. De meeste renners die de Tour en Vuelta combineren rijden tussenin geen koersen meer.
We zullen het nooit weten maar ik denk dat in dit geval Israël doorgeduwd heeft voor de Uci-punten. Hij heeft heel het jaar een mooi programma gehad en is Hermans-gewijs niet gepasseerd voor de Tour. Als ze bij Bahrain nog wat geld krijgen voor een renner die ze anders 5 maanden moeten betalen om 2 maanden te koersen, ik zou hem ook laten gaan![]()
Dat geloof ik ook, maar dat maakt het niet minder vreemd gezien de gebruikelijke manier van werken.Het is niet omdat Bahrain dat zegt dat dat zo is hé. De Vuelta had hij misschien niet mogen rijden maar echt geen kans dat hij nergens meer zou opgesteld worden tegen zijn zin. Mag ook niet zomaar van de UCI overigens. Israel heeft gewoon dikke flappen op tafel gegooid om hem meteen over te nemen.