Ik zie VDP dat met enorme tegenzin doen.Tja die griet naast hem vraagt dan ook serieus door voor een foto van haar

WAT een verrassing!En Wout wint voor Matje, totaal onverwacht.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie VDP dat met enorme tegenzin doen.Tja die griet naast hem vraagt dan ook serieus door voor een foto van haar

WAT een verrassing!En Wout wint voor Matje, totaal onverwacht.

Misschien las hij het welIk had hem zelf hier op beyondgaming ook al aangeraden van die wedstrijd niet mee te rijden.
Dat lijkt me ook gewoon het beste.

is gewoon de GOAT. Zo snel zal de koers Tom Boonen dus niet vergeten![]()

Hij zal de GOAT van de kasseien bedoelen, want dat is hij ongetwijfeld wel.
Roger that, sir!Hij zal de GOAT van de kasseien bedoelen, want dat is hij ongetwijfeld wel.
Maar ik mocht niets zeggen van de Portugezen!De licentie van W52 Porto is ingetrokken![]()

Bij de vrouwen: half peloton is van Nederland (lichte overdrijving).Zeg, waarom is Nederland zo sterk in de bergen eigenlijk voor zowat het vlakste land ter wereld te zijn?
Bij de vrouwen blijkbaar de 2 sterksten bergop, naast dan nog eens de sterkste op het vlakke en Vos.
Bij de mannen de laatste 10 jaar alleen al Dumoulin, Kelderman, Poels, Kruijswijk, Gesink, Mollema, Ten Dam. Allemaal meermaals top-10 geeindigd in Tour/Giro/Vuelta.
Daar hebben wij dan een 4e plek in de Tour in 2012 en een 3e plek in de Giro in 2012 tegenover.
Wat doen die Nederlanders zo goed op dat vlak?
Bij de vrouwen: half peloton is van Nederland (lichte overdrijving).
Bij de mannen: minder focus op eendagswedstrijden omdat ze er buiten de Amstel geen hebben
Watt is wattMaar hoe train je daarop in de jeugd, wanneer je nog voornamelijk in het vlakke Nederland woont en traint? Ik vermoed dat die niet pas zijn beginnen focussen op hun klimwerk eenmaal ze reeds prof waren en konden emigreren naar bergachtige regio's. Een stage van een paar weken hier en daar zal op zich niet zo'n grote invloed hebben, denk ik dan?
Ooit al eens de regio Maastricht geweest?Maar hoe train je daarop in de jeugd, wanneer je nog voornamelijk in het vlakke Nederland woont en traint? Ik vermoed dat die niet pas zijn beginnen focussen op hun klimwerk eenmaal ze reeds prof waren en konden emigreren naar bergachtige regio's. Een stage van een paar weken hier en daar zal op zich niet zo'n grote invloed hebben, denk ik dan?
Wat is daar verrassend aan? Bij Jumbo zijn de plaatjes geweldig duur geworden en hij heeft in '20 en '21 ook zijn portie pech gekregen.Theunissen naar Intermarche, verrassend. Meer geld zelfde rol, of zou hij vaker zijn eigen land willen gaan? Heeft mij anders nooit de indruk kunnen geven van een winnaarstype.
Omdat Jumbo wel heel graag hard Nederlandse uithangborden heeft voor de sponsors. Zie ook de recente transfers van Van Baarle en Kelderman. Theunissen past in principe in die politiek IKV de kasseiklassers.Wat is daar verrassend aan? Bij Jumbo zijn de plaatjes geweldig duur geworden en hij heeft in '20 en '21 ook zijn portie pech gekregen.
Hij gaf in de Avondetappe aan weer voor zichzelf te willen rijden, weer naar de Tour te kunnen. Als hij terug met zijn oude niveau kan aanknopen is dat gewoon een mannetje voor top 10 in de kasseiklassiekers.