Algemeen Wielernieuws

Door dat hij al enkele jaren gestopt is, de wielerwereld blijkbaar vaarwel heeft gezegd, en zo goed als niet meer op televisie komt, zouden we Tom Boonen eigenlijk al helemaal vergeten.

Door dat hij al enkele jaren gestopt is, de wielerwereld blijkbaar vaarwel heeft gezegd, en zo goed als niet meer op televisie komt, zouden we Tom Boonen eigenlijk al helemaal vergeten.
Diene kerel gaan we niet vergeten. Zeker de 20-plussers niet.
Nu bezig in de autosport. Het valt af te wachten of hij na zijn avonturen daar, zal terugkeren naar de koers (in een ploeg; commentator).
Is het niet zo, zijn goed recht en ongetwijfeld dat we hem over dertig jaar een keer zullen terugzien in een dertig-minuten uitgerokken reportage van Sammy jr. tijdens Vive le Karl, het programma ter ere van de grootste bekende non-kenner in de koers.
Is het wel zo, kunnen we nog eens lollen met Tom.

Zit die niet nog altijd in een soort podcast van HLN met Stijn Vlaeminck en Michel Wuyts?

Echt verdwenen is die toch niet dus. Een klassieke ploegleider zie ik daar (momenteel) toch ook niet in. Ik denk dat zo'n rol als analist wel het best op zijn lijf geschreven is.

Leuke read-up van de Transcontinental

Fiona haar apparatuur werd gestolen in Tsjechië.
Favoriet Ulrich heeft last van de knie
Nieuwkomer Robin Gemperle ligt een 30 tal km voor op Adam Bialek en Ulrich Bartholmoes.

Ulrich is blijkbaar wel heel erg goed in vechten tegen slaap.

Wuyts en Boonen podcast? Analyses in HLN?

WVA die de classica schrapt dor verkoudheid. Waarom niet ineens alles schrappen om eens 100pct op dat WK te focussen.

Wuyts en Boonen podcast? Analyses in HLN?

WVA die de classica schrapt dor verkoudheid. Waarom niet ineens alles schrappen om eens 100pct op dat WK te focussen.
Er valt niet echt nog iets te schrappen, buiten een paar criteriums. Maar die gaan het het verschil niet maken richting het WK.

Ik denk dat je eens wat meer content over koers moet consumeren :P
Zit in een podcast over koers, doet analyses over koers, test elk jaar de beste 5 fietsen voor grinta, zit regelmatig in extra time koers en is gewoon de GOAT. Zo snel zal de koers Tom Boonen dus niet vergeten :P

Wout van Aert sukkelt met een verkoudheid

Allé een verkoudheid. Wie dat gelooft, gelooft in de kerstman. Hooguit een klein kuchje.
Hij heeft er gewoon geen zin in ;) Maar ik denk dat iedereen hier wel alle begrip voor heeft.

Ik had hem zelf hier op beyondgaming ook al aangeraden van die wedstrijd niet mee te rijden.
Dat lijkt me ook gewoon het beste. Er zijn belangrijker doelen in het najaar voor Woutje.

Wout van Aert sukkelt met een verkoudheid

Allé een verkoudheid. Wie dat gelooft, gelooft in de kerstman. Hooguit een klein kuchje.
Hij heeft er gewoon geen zin in ;) Maar ik denk dat iedereen hier wel alle begrip voor heeft.

Ik had hem zelf hier op beyondgaming ook al aangeraden van die wedstrijd niet mee te rijden.
Dat lijkt me ook gewoon het beste. Er zijn belangrijker doelen in het najaar voor Woutje.

Na het criterium in Herentals zal het eerder een kater zijn dan een verkoudheid :rofl:

980

Weinig interesse in Matje daar in Herentals. :laugh:

Nee, zeker omdat er wel wat renners die willen rijden met het oog op het uurverschil met Australië te beperken of iets in die aard :]
Makes sense op zich. Aan de andere kant zit er wel nog 2 weken tussen. Quebec is 9.09, Montreal 11.09. WK wegrit is pas op 25 september.

Het is aan de andere kant niet dat er daartussen nog WT koersen verreden worden dus de echte toppers kunnen gerust recht van Canada naar Australië trekken.

Terug
Bovenaan