Algemeen Wielernieuws

Nee maar het is gewoon even ter sprake gekomen in VLV toen Valerio Piva er zat met wat grappen en grollen hier op het forum als gevolg ;)

Ervoor ook al hoor. Ze werden er wel degelijk mee in verband gebracht (en niet enkel door de Belgische pers).
Benji in zee met.
Niet Lantern Rouge :p
Hij werkt nu voor TJV als video analist en strateeg.

Misschien mis ik de mop, maar Lantern Rouge (Patrick) zelf ook hoor. Iedereen die werkt voor LR freelancet voor Jumbo. LR zelf heeft die tweet gewoon verwijderd omdat er ontzettend veel commentaar op kwam.

Is het echt zo'n probleem dat ze voor TJV werken? Heel veel bloggers, bloggers en aanverwanten hebben toch een bias naar een specifiek team of renner.

Misschien mis ik de mop, maar Lantern Rouge (Patrick) zelf ook hoor. Iedereen die werkt voor LR freelancet voor Jumbo. LR zelf heeft die tweet gewoon verwijderd omdat er ontzettend veel commentaar op kwam.

Ah bon dus heel de kliek van LR. Dus ook de man achter cycling graphs en watts police?
Ik dacht dat het enkel Benji was die freelance als analist en strateeg aan het werk was.

Ah bon dus heel de kliek van LR. Dus ook de man achter cycling graphs en watts police?
Ik dacht dat het enkel Benji was die freelance als analist en strateeg aan het werk was.

Klopt, allemaal blijkbaar.
Zet die rare insinuaties t.o.v. bepaalde UAE renners van die mannen ook in een bepaald perspectief.

Was eerder die vreemde snuiter naichaha.
Ik denk dat die andere medewerkers niet altijd akkoord zijn met zijn uitspraken.(die zelf ook heel vaak Jumbo neerhaalde "Wout le choke" etc. )

Maar bij Benji en Patrick was het me niet opgevallen dat ze plots heel pro Jumbo ofzo waren. Zal denk ik dus nog meevallen bij hen.

18+ he :unsure:

Als je ingelogd bent op instagram kan je het normaal wel zien
Dadash heeft geen Instagram account eh, ik kreeg hier onder mijn voeten toen ik zelf een Instagram filmpje had gepost.
Ik moest een volledige beschrijving maken van de gebeurtenissen in dat filmpje dus verwacht ik van jou hetzelfde.

Dadash heeft geen Instagram account eh, ik kreeg hier onder mijn voeten toen ik zelf een Instagram filmpje had gepost.
Ik moest een volledige beschrijving maken van de gebeurtenissen in dat filmpje dus verwacht ik van jou hetzelfde.
Ok dan

PFP is een rustig MTB toertje in de bergen aan het doen als plots Pogacar voorbij komt met WVA die hem langs achter aanrijdt*

maar laatstgenoemde dan in koe- en stiervorm

Toch eens benieuwd hoe Vanthourenhout het gaat aanpakken met de EK/WK selectie.

Philipsen zal wel beseffen dat hij zijn beurt moet afwachten, maar liet in deze Tour toch zien dat een WK zoals in Australië toch geen ver-van-zijn-bed-show hoeft te zijn.

Ik vermoed dat hij Philipsen wel (mede-)kopman zal maken voor het EK en hem zal thuislaten voor het WK. Hij heeft daar al 2 paarden om op te wedden en Philipsen lijkt nu niet per sé een ideale knecht?

Dan is het nog afwachten of hij Evenepoel meeneemt naar het EK, of enkel naar het WK. Voor de TT op het EK is hij in ieder geval niet geselecteerd, dus misschien past de wegrit ook niet in zijn voorbereiding voor de Vuelta?

Ja, maar dat UCI hier niet over heeft gecommuniceerd vind ik straf. Ook op Sporza.be eigenlijk geen woord over te vinden, enkel op hln, en dan nog in de body van de tekst en niet de titel/inleiding. Er wordt precies echt moeite gedaan om het stil te houden.
Er is momenteel een onderzoek lopende over het product Letrozole dat zou aangetroffen zijn in zijn poeder sportdrank.
Langs beide kanalen (sporter, producent sportvoeding), proberen ze dit zo stil mogelijk af te handelen.
En ge weet het niet van mij hé.

Philipsen zou ik toch meepakken naar het WK als dark horse. Als WVA mee is in een vlucht en ze kijken weer naar hem, dan heeft ie Jasper achter de hand en moet ie niet voluit rijden..

Het zit niet mee voor Alaphilippe trouwens na eindelijk wat goeie tekenen door een overwinning in de TdW moet hij er nu uit met Covid..

Terug
Bovenaan