Benji in zee met.LanterneRouge blijkbaar (al even) in zee met TJV
Niet Lantern Rouge

Hij werkt nu voor TJV als video analist en strateeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benji in zee met.LanterneRouge blijkbaar (al even) in zee met TJV

Wat eigenlijk grappig is want de YouTube analyses worden op het eerste zicht vooral gemaakt door zijn Australische collega.Benji in zee met.
Niet Lantern Rouge

Wanty is toch nooit in verband gebracht met Matthews?

Nee maar het is gewoon even ter sprake gekomen in VLV toen Valerio Piva er zat met wat grappen en grollen hier op het forum als gevolg![]()
Benji in zee met.
Niet Lantern Rouge
Misschien mis ik de mop, maar Lantern Rouge (Patrick) zelf ook hoor. Iedereen die werkt voor LR freelancet voor Jumbo. LR zelf heeft die tweet gewoon verwijderd omdat er ontzettend veel commentaar op kwam.
Ah bon dus heel de kliek van LR. Dus ook de man achter cycling graphs en watts police?
Ik dacht dat het enkel Benji was die freelance als analist en strateeg aan het werk was.
www.instagram.com
![]()
Pauline FERRAND-PREVOT op Instagram : "Apparently it was a good morning workout for everyone 😅 @bmc.mtb @ride_bmc @bmc_mtb_racing @srammtb @rockshox @ekoicycling @vittoriatires"
40K likes, 1,069 comments - paulineferrandprevot op July 22, 2022: "Apparently it was a good morning workout for everyone 😅 @bmc.mtb @ride_bmc @bmc_mtb_racing @srammtb @rockshox @ekoicycling @vittoriatires".www.instagram.com
Bij mij toch niet...Dat is gewoon een link naar instagram.
18+ heDat is gewoon een link naar instagram.

Dadash heeft geen Instagram account eh, ik kreeg hier onder mijn voeten toen ik zelf een Instagram filmpje had gepost.18+ he
Als je ingelogd bent op instagram kan je het normaal wel zien
Ok danDadash heeft geen Instagram account eh, ik kreeg hier onder mijn voeten toen ik zelf een Instagram filmpje had gepost.
Ik moest een volledige beschrijving maken van de gebeurtenissen in dat filmpje dus verwacht ik van jou hetzelfde.
Er is momenteel een onderzoek lopende over het product Letrozole dat zou aangetroffen zijn in zijn poeder sportdrank.Ja, maar dat UCI hier niet over heeft gecommuniceerd vind ik straf. Ook op Sporza.be eigenlijk geen woord over te vinden, enkel op hln, en dan nog in de body van de tekst en niet de titel/inleiding. Er wordt precies echt moeite gedaan om het stil te houden.