Algemeen Wielernieuws

Ik denk dat hij al een heel jaar met voedselvergiftiging zit als ik zijn uitslagen bekijk. :unsure:
Nog maar eens het bewijs hoe zwaar het is profrenner te zijn. Want hij traint wel degelijk voldoende, en zijn waarden daar komt niemand hier aan denk ik :P
Het gaat hier over zuiver uitrijden, nog niet eens winnen. Crazy in feite.

Ik lees net dat voor het WK de deelnemers van de mixed relay uit de gewone selectie gaan moeten komen aangezien het 10-15k per renner kost. Dat wordt lachen. Benieuwd welke 3 er zich gaan moeten opofferen. VA en Evenepoel zullen wel vrijgesteld worden maar voor die andere 6. Normaal is dat voor 3 kneusjes die zo toch eens een EK/WK van dicht bij kunnen meemaken nu zullen ze toch namen moeten sturen.

Ik lees net dat voor het WK de deelnemers van de mixed relay uit de gewone selectie gaan moeten komen aangezien het 10-15k per renner kost. Dat wordt lachen. Benieuwd welke 3 er zich gaan moeten opofferen. VA en Evenepoel zullen wel vrijgesteld worden maar voor die andere 6. Normaal is dat voor 3 kneusjes die zo toch eens een EK/WK van dicht bij kunnen meemaken nu zullen ze toch namen moeten sturen.
Spijtig idd. Naar het schijnt waren Van Avermaet, Oliver Naesen en Lawrence Naesen al aan het oefenen...

In dat geval kan je hier beter forfait voor geven en echt niemand gaat dat spijtig vinden. 't Was sowieso al een belachelijke discipline.
Dit dus.

BK wielrennen (Middelkerke). Mijn uitzicht vandaag, de vrouwen (rond 13 uur).

Bijlagen

• IMG_8469.JPG
    IMG_8469.JPG
    4,1 MB · Weergaven: 12
  • IMG_8475.JPG
    IMG_8475.JPG
    4,2 MB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Toch niet echt om wild van te worden... persoonlijke smaak natuurlijk.

Misschien dat die logo's van Napoleon Games en Safety Jogger Shoes het nog het meest 'doodslaan'.

De bende van Remco kan ook precies niet lachen :P
Oudersdomsdeken Devenyns zou toch beter moeten weten :P

Terug
Bovenaan