Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat met voedselvergiftiging paar dagen er voor, las ik. Dat zal zeker niet geholpen hebben.Bas Tietema trouwens DNF op het NK![]()
Ik denk dat hij al een heel jaar met voedselvergiftiging zit als ik zijn uitslagen bekijk.Zat met voedselvergiftiging paar dagen er voor, las ik. Dat zal zeker niet geholpen hebben.

Nog maar eens het bewijs hoe zwaar het is profrenner te zijn. Want hij traint wel degelijk voldoende, en zijn waarden daar komt niemand hier aan denk ikIk denk dat hij al een heel jaar met voedselvergiftiging zit als ik zijn uitslagen bekijk.![]()

Spijtig idd. Naar het schijnt waren Van Avermaet, Oliver Naesen en Lawrence Naesen al aan het oefenen...Ik lees net dat voor het WK de deelnemers van de mixed relay uit de gewone selectie gaan moeten komen aangezien het 10-15k per renner kost. Dat wordt lachen. Benieuwd welke 3 er zich gaan moeten opofferen. VA en Evenepoel zullen wel vrijgesteld worden maar voor die andere 6. Normaal is dat voor 3 kneusjes die zo toch eens een EK/WK van dicht bij kunnen meemaken nu zullen ze toch namen moeten sturen.
Dit dus.In dat geval kan je hier beter forfait voor geven en echt niemand gaat dat spijtig vinden. 't Was sowieso al een belachelijke discipline.
Vraag is of hij nog een contract zal hebben volgend jaarIvm Basje , dit seizoen is het nog toegelaten vind ik, volgend seizoen hopelijk wel veel finishen
ik ookDacht efkes dat ze Lampie het truitje van Senechal aan had![]()