Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar wordt verrassend genoeg heel weinig over gezegd of geschreven imo.Is er al meer nieuws over dat B-staal van Aerts?
Wat valt er over te zeggen? Ze wachten er nog op wssDaar wordt verrassend genoeg heel weinig over gezegd of geschreven imo.
Het feit dat Sven Nys kind aan huis is bij de VRT zal er wel niet vreemd aan zijn zeker?
Of de uitslag is bekend en zit momenteel zijn schorsing uitWat valt er over te zeggen? Ze wachten er nog op wss

Zou wel een overnemer zijn, dus even afwachten...Hollebeekhoeve is failliet
Valverde heeft er goed aan gedaan om nog een jaartje extra te doen.
Zonder hem heb je alleen een Mas, die voor grote punten zorgt.
Maar wie? Wie wil bij Movistar rijden na de Netflix-serie? Je bent dan nog quasi verplicht om Spaans te leren.Valverde kost ook wel gewoon enorm veel, dan hadden ze wel wat andere renners kunnen halen met dat geld.
Carlos Rodriguez misschien? Ik ben er trouwens van overtuigd dat er echt wel genoeg Spaanse talent is, het moet alleen ontdekt worden...Maar wie? Wie wil bij Movistar rijden na de Netflix-serie? Je bent dan nog quasi verplicht om Spaans te leren.
Toptalent Ayuso was weggeritst en zoveel Spaanse jongeren op niveau zijn er niet. Die kerel is de enige van de laatste jaren, denk ik.
Ik hoop voor hen dat Aranburu blijft groeien en de renner wordt die Garcia Cortina wou worden.
En dan gaat Matje er mee heen ...

de percentages en lengte lijken me vergelijkbaar met de vesten + muur zonder de kapelmuur maar dan op asfaltEn dan gaat Matje er mee heen ...
Het zal een beetje wachten zijn op meer info over hoe zwaar die korte(?) klim precies is.
Misschien wel jammer dat ze die lange loop maar 1x doen?
Da's omdat Ewan anders geen kans maakt zeker?En dan gaat Matje er mee heen ...
Het zal een beetje wachten zijn op meer info over hoe zwaar die korte(?) klim precies is.
Misschien wel jammer dat ze die lange loop maar 1x doen?

Dat zou best stevig zijnde percentages en lengte lijken me vergelijkbaar met de vesten + muur zonder de kapelmuur maar dan op asfalt
Zou wel grappig zijn, moesten ze op die 1x Mount Keira al koers maken zodat Ewan er al meteen af ligt en nooit meer terugkeert in de wedstrijdDa's omdat Ewan anders geen kans maakt zeker?
Ze hadden ook de aanloop, 6x lokaal circuit, dat langer circuit en nog eens 6x lokaal circuit kunnen doen

En UAE wou niet meedoen... ja ja...