Algemeen Wielernieuws

Daar is Lefevere met zijn vrouwenploeg. De 2de stap om een vrouwenploeg op poten te zetten rond Zoe Bäckstedt is genomen. Nu nog juist wachten op de aankondiging dat zij mee in het nieuwe project stapt. (En dan mr. Tormans rustig richting de uitgang masseren) :unsure:

worldtour-relegation-race-uci-ranking-2020-2022-top22.png

7NjOC-uci-points-scored-by-the-teams-in-danger-in-the-last-2-weeks-14-27-mar-.png

DSM hun motor is eindelijk ook wat in gang geraakt.

Valverde kost ook wel gewoon enorm veel, dan hadden ze wel wat andere renners kunnen halen met dat geld.
Maar wie? Wie wil bij Movistar rijden na de Netflix-serie? Je bent dan nog quasi verplicht om Spaans te leren.
Toptalent Ayuso was weggeritst en zoveel Spaanse jongeren op niveau zijn er niet. Die kerel is de enige van de laatste jaren, denk ik.
Ik hoop voor hen dat Aranburu blijft groeien en de renner wordt die Garcia Cortina wou worden.

Maar wie? Wie wil bij Movistar rijden na de Netflix-serie? Je bent dan nog quasi verplicht om Spaans te leren.
Toptalent Ayuso was weggeritst en zoveel Spaanse jongeren op niveau zijn er niet. Die kerel is de enige van de laatste jaren, denk ik.
Ik hoop voor hen dat Aranburu blijft groeien en de renner wordt die Garcia Cortina wou worden.
Carlos Rodriguez misschien? Ik ben er trouwens van overtuigd dat er echt wel genoeg Spaanse talent is, het moet alleen ontdekt worden...

En wat Movistar en Valverde betreft. Ik moet die Netflix-serie nog bekijken, maar zou die hele dynamiek ook niet gaan veranderen als Valverde daar weg is? Alle respect voor Piti zijn carrière, maar ik heb toch de indruk dat die ploeg de laatste jaren lijdt onder zijn aanwezigheid. Van alle wielrenners in het peloton heeft die met voorsprong het meeste te zeggen binnen een ploeg.

En dan gaat Matje er mee heen ... :p

Het zal een beetje wachten zijn op meer info over hoe zwaar die korte(?) klim precies is.
Misschien wel jammer dat ze die lange loop maar 1x doen?
de percentages en lengte lijken me vergelijkbaar met de vesten + muur zonder de kapelmuur maar dan op asfalt

En dan gaat Matje er mee heen ... :p

Het zal een beetje wachten zijn op meer info over hoe zwaar die korte(?) klim precies is.
Misschien wel jammer dat ze die lange loop maar 1x doen?
Da's omdat Ewan anders geen kans maakt zeker? :p
Ze hadden ook de aanloop, 6x lokaal circuit, dat langer circuit en nog eens 6x lokaal circuit kunnen doen

de percentages en lengte lijken me vergelijkbaar met de vesten + muur zonder de kapelmuur maar dan op asfalt
Dat zou best stevig zijn

Da's omdat Ewan anders geen kans maakt zeker? :p
Ze hadden ook de aanloop, 6x lokaal circuit, dat langer circuit en nog eens 6x lokaal circuit kunnen doen
Zou wel grappig zijn, moesten ze op die 1x Mount Keira al koers maken zodat Ewan er al meteen af ligt en nooit meer terugkeert in de wedstrijd :p

Dit klinkt zeer goed!

En UAE wou niet meedoen... ja ja...

Laatst bewerkt:
En UAE wou niet meedoen... ja ja...

Als ik zie wat Drive To Survive allemaal veroorzaakt kan ik dat gerust begrijpen. Het enige wat die reeks doet is alles uitvergroten en dramatiseren. Veel F1 piloten beginnen ook steeds meer hun gal hierover te spuwen. Bereid je maar voor op meer WVA vs MVDP polarisatie.

Terug
Bovenaan