Algemeen Wielernieuws

Bas Tietema voor 't eerst in volledige outfit.
FK19D7CWUAMUlk0

Laatst bewerkt door een moderator:
Twee pogingen met een chanceke.
Ik ken ook gewoon niet veel wielrenners met vijf letters en ik denk dat mijn eerste poging eigenlijk beter bekend is als tennisser of voetballer. :unsure:

image.png

Jonge jonge... en dan zo teken daarbij van "Alles gaat echt súper met mij, couldn't be better". Uhu... dude 2,5 jaar geleden won je de Tour De France, op dit moment zie ik het verschil niet tussen u en mijn 65-jarige schoonmoeder die juist een knieprothese heeft laten steken... die loopt ongeveer even hard dubbeltoe :sop:

Wat dachten ze daar? We hebben bij Remco gezien hoe het zeker niet moet, dat kunnen wij ook? :S

In plaats van die gasten gewoon rustig te laten revalideren weg van de camera's.

Laatst bewerkt:

Jonge jonge... en dan zo teken daarbij van "Alles gaat echt súper met mij, couldn't be better". Uhu... dude 2,5 jaar geleden won je de Tour De France, op dit moment zie ik het verschil niet tussen u en mijn 65-jarige schoonmoeder die juist een knieprothese heeft laten steken... die loopt ongeveer even hard dubbeltoe :sop:

Wat dachten ze daar? We hebben bij Remco gezien hoe het zeker niet moet, dat kunnen wij ook? :S

In plaats van die gasten gewoon rustig te laten revalideren weg van de camera's.

Zo erg is dat toch niet ?

zijn vriendin of moeder maakt gewoon een filmpje met de gsm hoe hij zijn post uit de brievenbus gaat gaan halen ?
staat gewoon op zijn eigen instagram, Bernal heeft bvb. dubbel zoveel insta volgers als (roglic , pogacar, wout van aert,...).
Die graag weten hoe het met hem gaat en zijn revalidatie graag willen volgen.

Momenteel heeft hij jammer genoeg toch niet veel anders te doen.

Drie nieuwe corona-gevallen met Ayuso - Carapaz en Ulissi.
De voorbije jaren was er angst om koersen af te lasten, nu is er angst om toppers niet te zien deelnemen aan koersen :laugh:.
Straks wint Van Gestel de RVV.
Gelukkig mogen sommigen nog deelnemen zoals een Pogacar.

Wat een geweldig systeem toch 'we willen naar de worldtour maar de giro gaan we skippen want daar kunnen we minder punten sprokkelen dan in kleinere, minder bezette wedstrijden' :rofl:

Wat een geweldig systeem toch 'we willen naar de worldtour maar de giro gaan we skippen want daar kunnen we minder punten sprokkelen dan in kleinere, minder bezette wedstrijden' :rofl:

Vorig jaar zagen dat ze geen wildcard kregen voor Giro, dit jaar zijn ze al van December 100% zeker dat ze mogen gaan en nu weigeren ze die omdat ze gratis puntjes willen ophalen in kleine Franse koersen met als doel een WT licentie te krijgen.

Echt compleet van het padje, ronduit zielig imo. Maar dat krijg je dus als de UCI met zo een onnozel reglement komt.

Chris Froome roept om tijdritfietsen te bannen, naar aanleiding van het ongeval met Egan Bernal.

Hij geeft aan dat het gewoon gevaarlijk is om te trainen met een TT-fiets op de gewone weg, wat je als fietser dient te doen om er goed mee te rijden in wedstrijden. Ze zijn niet geschikt om mee te trainen op de openbare weg (positiewissel nodig om te remmen, hogere snelheid, slecht zicht, minder stabiele fietsen). Er gebeuren ook redelijk wat ongevallen tijdens tijdritten, om al deze redenen .

Terug
Bovenaan