Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

- A wordle-like game by @ciclismoliquido. My results today: Bikle 10 5/6

![]()
BEKIJK: "Surprise", Egan Bernal zet eerste zelfstandige stapjes na zwaar fietsongeval | sporza
Egan Bernal heeft zijn "eerste stappen" gezet sinds zijn zwaar fietsongeval twee weken geleden. "Verrassing!!! Mijn eerste stapjes", jubelde de Colombiaanse wielrenner op zijn Instagramaccount. Daar postte de 25-jarige kopman van de Ineos Grenadiers een video waarop hij zelfstandig - gesterkt...sporza.be
Jonge jonge... en dan zo teken daarbij van "Alles gaat echt súper met mij, couldn't be better". Uhu... dude 2,5 jaar geleden won je de Tour De France, op dit moment zie ik het verschil niet tussen u en mijn 65-jarige schoonmoeder die juist een knieprothese heeft laten steken... die loopt ongeveer even hard dubbeltoe
Wat dachten ze daar? We hebben bij Remco gezien hoe het zeker niet moet, dat kunnen wij ook?
In plaats van die gasten gewoon rustig te laten revalideren weg van de camera's.
.

![]()
'Arkéa-Samsic levert wildcard Giro in'
Arkéa-Samsic zal komend jaar niet van start gaan in de Ronde van Italië, weet Ouest France. De Franse ploeg heeft recht op een startplek in alle drie de grote ronden, maar ploegmanager Emmanuel Hubert liet in december al weten dat zijn team de Giro of Vuelta over zou slaan met het oog op punten...www.wielerflits.nl
Wat een geweldig systeem toch 'we willen naar de worldtour maar de giro gaan we skippen want daar kunnen we minder punten sprokkelen dan in kleinere, minder bezette wedstrijden'![]()