Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Onmiddellijk een héél artikel op Sporza...Matje heeft een half uur op Zwift gereden.![]()

En vandaag een dik uur op Zwift. You heard it here first!Onmiddellijk een héél artikel op Sporza...![]()

Heeft de tour meegereden zelfs!En vandaag een dik uur op Zwift. You heard it here first!![]()

Of hij is pensioengerechtigd en gaat in pensioen vanaf 01/02.. om als zelfstandige de overstap te maken naar DPG?Toont eens te meer dat hij maar een hele kleine meneer is.
Het veldritseizoen niet eens afwerken en gewoon overstappen naar "de concurrent", gewoon omdat hij naar eigen zeggen te weinig respect heeft gekregen![]()

En dat terwijl je zoveel hebt zitten zagen dat je nog langer bij Sporza wilt blijven? De kans krijgen om het veldritseizoen uit te doen, maar dan toch maar op eigen houtje rap rap vertrekken? Het feit dat hij dat zo laat pas aankondigt zegt imo voldoende.Of hij is pensioengerechtigd en gaat in pensioen vanaf 01/02.. om als zelfstandige de overstap te maken naar DPG?![]()
Michel Wuyts zei:“Ik ga doen wat ik al dertig jaar doe, maar ook nog veel meer. Dat vind ik straf, op mijn leeftijd.”
En bescheiden als altijd! 
En ge steekt die mannen in robot kostuum, kijkcijfers gegarandeerdKunnen ze er eens geen open vacature van maken bij de VRT.
Dat de VRT er dan 5-10 uitkiest en maak daar dan een (tv of online) programma van waarbij wij dan mogen beslissen.

Ik denk om eerlijk te zijn dat dat niet zijn keuze is. Wuyts is op 22 december 65 geworden, in principe was hij dus op 1 januari 2022 pensioengerechtigd en moest hij van de VRT dus vertrekken, want dat is blijkbaar bedrijfspolicy voor internen. Aangezien je in pensioen gaat op de 1ste van een maand vermoed ik dat ze hem bij de VRT nog die ene extra maand gegund hebben om hem met "waardigheid" afscheid te kunnen laten nemen met een laatste WK. Dat kwam dan redelijk schoon uit.Toont eens te meer dat hij maar een hele kleine meneer is.
Het veldritseizoen niet eens afwerken en gewoon overstappen naar "de concurrent", gewoon omdat hij naar eigen zeggen te weinig respect heeft gekregen![]()
Ik denk om eerlijk te zijn dat dat niet zijn keuze is.

Vreemde situatie.Natuurlijk is hij in zijn gat gebeten. Snap ik ook wel. Als je graag nog verder wil werken, maar het mag niet omwille van je leeftijd... puur door idiote regelgeving.En dat terwijl je zoveel hebt zitten zagen dat je nog langer bij Sporza wilt blijven? De kans krijgen om het veldritseizoen uit te doen, maar dan toch maar op eigen houtje rap rap vertrekken? Het feit dat hij dat zo laat pas aankondigt zegt imo voldoende.
Hij is gewoon in zijn gat gebeten, meer niet. Dat kon je in quasi ieder interview erover lezen, (onderandere het onderstaande - waar de titelquote eigenlijk al genoeg zegt).
![]()
Michel Wuyts na gedwongen pensioen bij VRT: “Ik had méér verwacht, vanuit een soort erkentelijkheid”
Hij had meer verwacht, vanuit een soort erkentelijkheid, zegt hij. Maar eind dit jaar wordt wielercommentator Michel Wuyts 65, dus moet hij van de VRT noodgedwongen met pensioen. “Ik ben niet uitverteld, dus ik ben benieuwd wat de markt me nog aanbiedt.”www.nieuwsblad.be
Was nochtans toch als is vermeld dat het WK zijn laatste uitzending ging zijn? Meen dat toch gehoord/gelezen te hebben.Ik vond het al raar dat Karl VN er niets over had gezegd dat het Wuyts zijn laatste VRT-momenten waren. Blijkbaar heeft hij hen pas na de uitzending op de hoogte gebracht? Nochtans zou ik denken dat Wuyts zijn ego het wel aankan om op zo’n moment nog even in de bloemetjes gezet te worden.Vreemde situatie.
Die blijft gewoon bij VRT hé. Zullen we dit jaar wel vaak horen naast Renaat, vermoed ik.De vraag is: wat doet José?