Algemeen Wielernieuws

De Michel heeft zijn overstap naar VTM en HLN bevestigd. Behalve Lombardije, wat krijgen we daar nog zoal te zien?

Het zal alleszins vreemd zijn om Michel Wuyts een reclameblok te horen aankondigen. :unsure:

Het is nochtans elke aflevering meer en meer duidelijk dat er iets mis is aan zijn ogen en hij geen renners meer van elkaar kan onderscheiden.
Jammer!

Kunnen ze er eens geen open vacature van maken bij de VRT.
Dat de VRT er dan 5-10 uitkiest en maak daar dan een (tv of online) programma van waarbij wij dan mogen beslissen.

Vtm zendt ook de Napoleon Cup uit.
Aangezien ze de Italiaanse koersen in de portefeuille hebben, zou de Giro uitzenden dan geen optie zijn? Als Evenepoel daar volgend jaar opnieuw een doel van maakt, kijkcijfers gegarandeerd.

Toont eens te meer dat hij maar een hele kleine meneer is.
Het veldritseizoen niet eens afwerken en gewoon overstappen naar "de concurrent", gewoon omdat hij naar eigen zeggen te weinig respect heeft gekregen :rolleyes:

Het veldritseizoen niet eens afwerken en gewoon overstappen naar "de concurrent", gewoon omdat hij naar eigen zeggen te weinig respect heeft gekregen :rolleyes:
Of hij is pensioengerechtigd en gaat in pensioen vanaf 01/02.. om als zelfstandige de overstap te maken naar DPG? :)

Of hij is pensioengerechtigd en gaat in pensioen vanaf 01/02.. om als zelfstandige de overstap te maken naar DPG? :)
En dat terwijl je zoveel hebt zitten zagen dat je nog langer bij Sporza wilt blijven? De kans krijgen om het veldritseizoen uit te doen, maar dan toch maar op eigen houtje rap rap vertrekken? Het feit dat hij dat zo laat pas aankondigt zegt imo voldoende.

Hij is gewoon in zijn gat gebeten, meer niet. Dat kon je in quasi ieder interview erover lezen, (onderandere het onderstaande - waar de titelquote eigenlijk al genoeg zegt).

Michel Wuyts zei:
“Ik ga doen wat ik al dertig jaar doe, maar ook nog veel meer. Dat vind ik straf, op mijn leeftijd.”
:rofl:En bescheiden als altijd! :rofl:

Kunnen ze er eens geen open vacature van maken bij de VRT.
Dat de VRT er dan 5-10 uitkiest en maak daar dan een (tv of online) programma van waarbij wij dan mogen beslissen.
En ge steekt die mannen in robot kostuum, kijkcijfers gegarandeerd :unsure:

Ik denk om eerlijk te zijn dat dat niet zijn keuze is. Wuyts is op 22 december 65 geworden, in principe was hij dus op 1 januari 2022 pensioengerechtigd en moest hij van de VRT dus vertrekken, want dat is blijkbaar bedrijfspolicy voor internen. Aangezien je in pensioen gaat op de 1ste van een maand vermoed ik dat ze hem bij de VRT nog die ene extra maand gegund hebben om hem met "waardigheid" afscheid te kunnen laten nemen met een laatste WK. Dat kwam dan redelijk schoon uit.

En laat ons eerlijk zijn, wie ligt er nog wakker van die laatste paar crossen? Truien zijn uitgedeeld, WB is beslist, na Mathieu & Wout verdwijnt nu ook Pidcock terug helemaal uit het veld... wat nog rest zijn kruimels.

EDIT: ok, blijkbaar niet. Zie net dat als het van VRT af hing was hij blijkbaar toch gebleven in het Sporza artikel.

Ik vond het al raar dat Karl VN er niets over had gezegd dat het Wuyts zijn laatste VRT-momenten waren. Blijkbaar heeft hij hen pas na de uitzending op de hoogte gebracht? Nochtans zou ik denken dat Wuyts zijn ego het wel aankan om op zo’n moment nog even in de bloemetjes gezet te worden. :) Vreemde situatie.

En dat terwijl je zoveel hebt zitten zagen dat je nog langer bij Sporza wilt blijven? De kans krijgen om het veldritseizoen uit te doen, maar dan toch maar op eigen houtje rap rap vertrekken? Het feit dat hij dat zo laat pas aankondigt zegt imo voldoende.

Hij is gewoon in zijn gat gebeten, meer niet. Dat kon je in quasi ieder interview erover lezen, (onderandere het onderstaande - waar de titelquote eigenlijk al genoeg zegt).

Natuurlijk is hij in zijn gat gebeten. Snap ik ook wel. Als je graag nog verder wil werken, maar het mag niet omwille van je leeftijd... puur door idiote regelgeving.

Veldritseizoen afwerken? Wat valt er nog af te werken? Buiten wat kruimels is het veldritseizoen afgelopen hoor. Na gisteren is niemand nog bezig met het veldrijden. Alle ogen zijn nu gericht op het wegseizoen.

Dat Wuyts een blaaskaak is, dat weten we, maar ik vind zijn beslissing heel normaal.

Ik vond het al raar dat Karl VN er niets over had gezegd dat het Wuyts zijn laatste VRT-momenten waren. Blijkbaar heeft hij hen pas na de uitzending op de hoogte gebracht? Nochtans zou ik denken dat Wuyts zijn ego het wel aankan om op zo’n moment nog even in de bloemetjes gezet te worden. :) Vreemde situatie.
Was nochtans toch als is vermeld dat het WK zijn laatste uitzending ging zijn? Meen dat toch gehoord/gelezen te hebben.

Terug
Bovenaan